آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: امروز اگر ساختمان استانداری وجود دارد و طبقه هفتمی است و استانداری تکیه بر صندلی زده، به برکت خون همین شهداست.
عباس توانا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه استقبال و تشییع شهدا، جلوه دیگری از ایستادگی مردم پای ارزش‌ها و آرمان‌ها است، گفت: شهدای صدر اسلام تاکنون مظهر سیاست اصیل اسلام ناب بوده‌اند.

 

وی با بیان اینکه قطعا شهدا سیاسی هستند؛ اما نه آن سیاستی که استاندار و هم قطارانشان دنبال می کنند و نه سیاستی که منافع جریانی خاص را تحقق بخشد، خاطرنشان کرد: شهدا منشا وحدت‌ هستند و حضور در جمع این لاله‌های گلگون‌کفن برای همه مردم افتخاری است که یقینا نصیب هر کسی نمی‌شود و برای اینکه ما را بپذیرند باید لایق دیدار باشیم.

 

مسئول بسیج دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مسئولان گمان می‌برند که کار شهدا در گرو فعالیت آن‌ها است، افزود: برخی مسئولان فکر می‌کنند این حضرات مسئول هستند که میزبانی شهدا را انجام می دهند، این طرز نگاه دکوری به شهید و آرمان‌های شهید متاسفانه در بین مسئولان اجرایی کشور شیوع پیدا کرده است و اوج آن را می‌توان در نامه جناب استاندار مشاهده کرد.

 

توانا با بیان اینکه همه ما همه چیزمان را مدیون شهداییم، بیان داشت: امروز اگر ساختمان استانداری وجود دارد و طبقه هفتمی است و استانداری تکیه بر صندلی زده، به برکت خون همین شهداست.

 

وی با اشاره به اینکه کسی حق ندارد بیان کند ما دغدغه انتخاباتی داریم پس شهدا دیرتر بیایید، تصریح کرد: اصلا جناب استاندار از چه چیزی واهمه دارند؟ مگر غیر از این بوده که همه آحاد ملت با هر سلایقی گرداگرد وجود پربرکت یادگاران دفاع مقدس جمع شده‌اند؟

 

مسئول بسیج دانشگاه شیراز با بیان اینکه این بهانه‌ها خیالی و ساده لوحانه است، خاطرنشان کرد: استاندار چه رویه‌ای را دنبال می‌کند که امروز از آمدن شهید پیش از موسم انتخابات هراس دارند؟

 

توانا با اشاره به اینکه تنها بهره حضور شهید، ترویج فرهنگ دفاع از آرمان‌های انقلاب است و این بهره‌برداری سیاسی است، افزود: اتفاقا باید خوشحال باشند که حضور به موقع شهدا در زمان تصدی ایشان نقطه عطفی در فضای مسموم فکری استان است که خشم دشمنان نظام را شعله‌ور می‌کند.

 

وی با بیان اینکه بومی نبودن شهدا دلیل واهی دیگری است، تصریح کرد: آخر چه منطقی، چه نوع دیدگاهی و چه استدلالی پشت این بیان است؟ منطق استانداری می گوید حضرت سیدالشهدا هم اهل ایران نبودند پس مردم استقبالی از محرم نمی‌کنند.

 

مسئول بسیج دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه ملت ایران نشان دادند همواره مدافع و پاسدار حق و حقیقت‌ هستند، بیان داشت: فارس، کرد، لر، ترک، عرب و سایر اقوام هم فرقی ندارد آنچه مهم است تقوا است.

 

توانا با بیان اینکه دلایلی که مهندس افشانی حقیقتا در نامه‌شان عنوان کرده‌اند، یا ساده لوحی است یا حاصل مشورت با جاهلان است، خاطرنشان کرد: آقای استاندار در مشاوران خویش بازنگری کنند و افراد صالح، آگاه و دلسوز انقلاب را در زمره مشاورانشان قرار دهند.

 

وی با اشاره به اینکه مجموعه استانی این را بدانند که ما میهمان شهداییم و شهدا ها میزبان هستند، افزود: انتظار ما از مجموعه استانی این است که به جای درخواست تعویق زمان تشییع علمداران نظام، همه توان و پتانسیل‌های استانی را برای هرچه باشکوه‌تر شدن این مراسم بسیج کنند.

 

مسئول بسیج دانشگاه شیراز با بیان اینکه کوچکترین وظیفه تمامی مسئولان استانی از صدر تا ذیل، حضور و تلاش در جهت برگزاری باشکوه‌تر این مراسم است، تصریح کرد: جوانان انقلابی استان نیز نخواهند گذاشت، غم دوری مادران شهدا و انتظار آن‌ها ثانیه‌ای بیشتر شود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: