گزارش
یادواره شهداء دهستان فداغ
حوزه های مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضرت زینب کبری (س)دهستان فداغ
boletیادواره شهداء دهستان فداغ
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
یادداشت و گفتگو
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
همایش وحدت و نهضت روشنگری
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛
boletهمایش وحدت و نهضت روشنگری
کد خبر: ۷۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
جانشین ناحیه سپاه گراش در جمع خواهران پایگاه کوثر:
جانشین ناحیه گراش : امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی مقاومت وبیداری در تمامی نقاط دنیا به برکت خون پاک همین شهدای عزیز در اوج عزت وسربلندی است وهمه ما بایدقدردان این نعمت بزرگ الهی یعنی انقلاب اسلامی باشیم.

سرگرد ستاری در نشست هیات منتظران موعود(عج)  پایگاه کوثر گفت : شناخت  ومعرفت نسبت به خط انقلاب اسلامی  بر همه آحاد مردم میهن اسلامی جهت شناسایی خود ی ازغیر خودی امری  لازم وواجب  است وبسیج برای شناساندن این خط الهی به مردم خصوصا نسل جوان  بایستی در قالب حلقه های صالحین ، تمام توان خود را به میدان بیاورد.

ایشان تصریح کرد : بایستی بحث  پایداری وماندگاری انقلاب اسلامی که حضرت آقا در دیدار مردم قم در 19 دی ماه مطرح فرمودند را جدی گرفت .انقلاب اسلامی به معنای اعتقاد قلبی به وحدانیت خداوند یکتا و مبارزه با خوی  و رفتار استکباری  تا آخرین لحظه  وبدون هیچگونه تسامح وتساهل می باشد. البته عده ای دنبال معرفی گفتمانی جدید و تقلبی از برخی از مبانی واصول  وارزشهای انقلاب اسلامی هستند که در این مسیر حتی از تحریف کلام امام (ره) نیز دریغ نمی کنند. به همین دلیل نیاز است بسیج با بصیرت افزایی در فضای جامعه   نسبت به این مساله حساسیت خاصی داشته باشد تا ان شاء الله این انقلاب با تداوم وماندگاری مستمر، مقدمه ای جهت برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)   باشد.

سرگرد ستاری در ادامه در مورد حوادث دنیای اسلام بیان کرد: دشمن  با استفاده از مزدوران بی منطق ،بی عقل و وحشی   داعش وجهت تنفر مردم دنیا از اسلام  به   دنبال معرفی اسلامی در اذهان عمومی است که جزخشونت ،قساوت قلب وعدم تعقل ومنطق هیچ برداشت دیگری از آن نمی توان داشت .اسلامی که هزاران زن وکودک بیگناه را در سوریه ویمن وعراق و... به آسانی گردن می زند وبه فجیع ترین روشها به خاک وخون می کشد. ومتاسفانه کشورهایی چون عربستان   وترکیه نیز در این خیانت  به جهان اسلام ،نقش بسزایی را بازی می کنند.اما رهبر فرزانه ومعظم انقلاب در نامه ی اولشان  که خطاب  به جوانان اروپایی  وآمریکای شمالی نوشتند تصریح فرمودند که اسلام واقعی را با مطالعه در قرآن وسیره پیامبر عظیم الشان اسلام   می توان شناخت.

ایشان  خطاب به مسئولین استانی بیان کردند: متاسفانه برخی از مسئولین که ظاهرا بزرگترین دغدغه آنها  در این دوران حفظ منافع حزبی خود در  استان هست و در نامه ای اشاراتی به غیر بومی بودن این شهدای عزیز وعدم استقبال مردم از این شاهدان بصیر نموده بودند   به اینگونه افراد اعلام می کنیم که ان شاء استان فارس همیشه سربلند شاهد دلدادگی مردم به شهدا وآرمانهای امام راحل (ره) خواهد بود و به فضل الهی  کاروان شاهدان بصیر(شهدای گمنام) موجب تقویت روحیه انقلابی مردم و بیداری برخی مسئولین از خواب غفلت خواهد شد واینگونه مسئولین حتما بایستی ضمن ابراز ندامت ، به درگاه خداوند متعال توبه کنند واز محضر خانواده های معظم شهدا عذرخواهی کنند.
جانشین ناحیه گراشدر پایان گفت : به لطف خداوند متعال مردم ایران اسلامی با حضور  پرشور درانتخابات 7اسفند ضمن   ناکام گذاشتن دشمن درترفندهای خود ،آبرویی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور خواهند بود و البته در انتخابات پیش رو نیز بهترین ملاک برای تشخیص صالح از غیر صالح   ،صداقت در گفتار و موضع گیری صادقانه افراد نسبت به مبانی  ،ارزشها و گفتمان  انقلاب اسلامی است .

نام:
ایمیل:
* نظر: