کد خبر: ۷۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/فیروزآباد/لارستان

شیراز
شیراز میزبان مسابقات سنگنوردی نونهالان قهرمانی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس،   شهر شیراز میزبان رقابتهای سنگ نوردی قهرمانی نونهالان کشور خواهد بود. این مسابقات طی روزهای 24 و 25 دی ماه جاری در سالن طباطبایی واقع در خیابان شهید دوران برگزار خواهد شد و از همه علاقمندان به این رشته ورزشی جهت تماشای آن عوت بعمل می آید.


فیروزآباد

برنامه های اداره ورزش وجوانان فیروزآباد در دهه فجر

اداره ورزش و جوانان فیروزآباد به مناسبت ایام دهه مبارک فجر بیش از 40 برنامه در نظر گرفته است که با همکاری هیات های ورزشی برگزار خواهد شد.
از مهمترین برنامه های این ایام  همایش پیاده روی خانوادگی ، کارگاه آموزشی با موضوع حرکات اصلاحی ، کوهپیمایی عمومی خانوادگی ، جشنواره ورزشی های بومی محلی ویژه مهدکودک ها ،صعود سراسری به تفتان ، بازی دوستانه رده مینی، نونهالان، نوجوانان و جوانان بسکتبال آقایان ،مسابقات کاراته چندجانبه ، مسابقه 4 جانبه کشتی فرنگی ، مراسم تجلیل از ورزشکاران ، رژه دوچرخه سواری با حمل پرچم و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن می باشد.


لارستان

مسابقات دارت و طناب کشی به مناسبت دهه فجر

مسابقات طناب کشی و دارت با حضور 10 مدرسه مقطع ابتدایی ویژه پسران در سالن شهدا اداره ورزش و جوانان برگزار گردید. در این مسابقات که روز دوشنبه 21 دی ماه برگزار گردید ابتدا مسابقات پرتاب دارت صورت انجام شد که تیم تربیت با 124 امتیاز اول شد ، تیم ستارگان با 120 امتیاز مقام دوم را کسب کرد و تیم میثم تمار با 119 امتیاز به مقام سوم رسید .
همچنین در مسابقات طناب کشی تیم میثم تمار اول شد، تیم تربیت در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم آزادگان مقام سوم را بدست آورد.
این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش لارستان برگزار گردید و در پایان به نفرات اول تا سوم این مسابقات مدال و لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام/224224





نام:
ایمیل:
* نظر: