کد خبر: ۷۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ خرم بید/اقلید
خرم بید
تنیس روی میز بانوان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس مسابقات تنیس روی میز بانوان در شهرستان خرم بید برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که با حضور 20 نفر از کارکنان ادارات برگزار گردید در پایان قمر کارگر، صدیقه اکبرزاده و کبری طیبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. این مسابقات به منظور ترویج ورزش در بین بانوان کارمند در روز 17 دی ماه جاری در سالن شهدای صفاشهر برگزار شد.

فوتسال
یک دوره مسابقه فوتسال با حضور 6 تیم از روستاهای مشکان، انارک، شهیدآباد، دلو نظر، قصریعقوب مظفرآباد به صورت دوره ای در سالن شهدای صفاشهر برگزار شد که پس از رقابتهای دیدنی تیم های شهیدآباد، دلونظر و انارک به ترتیب اول تا سوم شدند. در پایان این مسابقات با حضور علوی فرماندار ، کریمی معاون فرماندار و ساریخانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان به تیم های برتر این مسابقات کاپ قهرمانی و لوح تقدیر اهداء شد.


اقلید
دومیدانی کوهستان
مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) جام توچال گرامیداشت دهه فجر و هفته وحدت، انتخابی جایزه بزرگ دماوند سال(۹۵) به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران در دو بخش مردان و زنان با هدف توسعه کمی و کیفی و گسترش همه‌جانبه فرهنگ کوه‌پیمایی و کوهنوردی پاک، ایمن و سریع، مورخ ۹ و ۱۰ دیماه ۱۳۹۴ با حضور دهها شرکت کننده از ۱۰ استان برگزار گردید که محمد علی اسلمی پیشکسوت اقلیدی عضو تیم اعزامی از استان فارس توانست پس از طی مسافت 12 کیلومتری از ایستگاه اول تا ایستگاه پنجم (توچال) مقام سومی این مسابقات را کسب نماید.

انتهای پیام/224224



نام:
ایمیل:
* نظر: