آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا گفت: موضع‌گیری مدیران استان در برابر تشییع شهدا برخاسته از تفکرات مریض است.

محمد سلیمانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا با اشاره به نامه استاندار فارس به سردار باقر زاده بیان داشت: کسانی که رشد وتعالی  در سمت های مدیرتی خود را مدیون شهدا هستند، چرا در برابر وامداران این انقلاب اینگونه موضع گیری می کنند، قطعا اینگونه گفتارها برخاسته از تفکرات مریض است.


وی با اشاره به ادعای استاندار مبنی برعدم استقبال مردم از شهدا به دلیل هم استانی نبودند، تصریح کرد: ملت ما هیچگاه در برابر کسانی که آسایش خود را مدیون آنها هستند، اینگونه قومیتی نگاه نکرده و قطعا پرشورتر از گذشته شرکت خواهند کرد.


این فعال دانشجویی در ادامه گفت: شهدا در هربرهه ای که پا به شهرهای ما نهادند دو مسیر صاف وایمن را فراهم کردند، مسیر اول بصیرات افزایی و رشد تفکر ملت و مسیر دوم بازگرداندن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی بوده است.


وی با اشاره به تشییع شهدا غواص در تهران تصریح کرد: قبل از تشییع شهدای غواص در تهران یک فضای یاس و نا امیدی درسراسرکشورحاکم شده بود، که با ورود این شهدا فضای امیدواری و روحیه ایستادگی دوباره به فضای کشور بازگشت.


سلیمانی بیان داشت: به نظر می رسد علاقه گروهی از افراد در استان به مسائل دنیوی به حدی زیاد است که از ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایثار می‌ترسند.


وی با اشاره رسوخ تفکرات این چنین در بدنه مدیران ارشد کشوری بیان کرد: افرادی که در راس امور در جامعه قرار دارند تفکرات آنها همچون یک کوه آتشفشان  است که با فوران آن مواد از نوک کوه شروع به حل شدن در آن می کند، اگر این تفکرات مثبت باشد، همه را در برگرفته و به سوی تعالی بیشتر حرکت می دهد پس زمینه این موضع گیری ها را باید در افراد بالاترجستجو کرد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا در پایان بیان کرد: انقلاب همواره با ریزش ها ورویش ها همراه بوده وهست امید است رویش های آینده انقلاب جای اینگونه تفکرات را در آینده نزدیک بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: