یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
جلسه همفکری وهماهنگی ورود کاروان شاهدان بصیر با پیشکسوتان و هیئت های مذهبی سطح شهر:
بر همه مردم و مسئولین لازم و واجب است که در جهت قدردانی و تکریم مقام شهدای گمنام به طرز شایسته از کاروان شاهدان بصیر استقبال با شکوهی انجام و بتوانیم از این کاروان با عظمت و نورانی برای دست های خالی خود اندوخته ای مهیا سازیم.

به گزارش خبرنگار تنویر جلسه همفکری وهماهنگی ورود کاروان شاهدان بصیر با حضورفرماندهی محترم سپاه ،جانشین ایشان ،نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه نی ریز ،روحانیت معزز حاج آقا فال اسیری و با حضور پرشور و گرم پیشکسوتان و هیئت های مذهبی سطح شهردر محل نمازخانه سپاه ناحیه نی ریز برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع و در ابتدای جلسه سرهنگ توکل ضمن سلام و خسته نباشید و تشکر از حضور باشکوه عزیزان و سروران گرامی و تشکر از حاج آقای فال اسیری و کارشناس محترم اداره تبلیغات اسلامی برادر خدادادگی هدف از این جلسه را همفکری و استفاده از پیشنهادات دوستان عزیز برای اجرای مراسمی در خور شان شهدا عنوان کردند.

سرهنگ توکل با اشاره به ورود کاروان شاهدان بصیر گفت : همانطورکه در خبر های قبلی گفته شده است ورود این شهدا از مرز شلمچه و قریب به یکصد پیکر مطهر می باشد و در 60 نقطه استان فارس تشییع و فضا را مطهر به عطر حضور خود خواهند کرد و بر همه مردم و مسئولین لازم و واجب است که در جهت قدردانی و تکریم مقام شهدای گمنام به طرز شایسته استقبال با شکوهی انجام و بتوانیم از این کاروان با عظمت و نورانی برای دست های خالی خود اندوخته ای مهیا سازیم.

توکل با تاکید بر برکات ورود شهدا به کشور عزیزمان ایران خاطر نشان کردند : دیروز این 10 نفر تفنگدار دریایی ارتش امریکا که توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شده بودند ببینید چندین وچند بار به ایران زنگ زدن و گفتند که اشتباه شده و تعهد دادند که دیگر این کار را تکرار نکنند این عزت و اقتدار ایران عزیزاسلامی را در جهان می رساند وامریکا دارد جلوی ایران زانو میزندو این از قدوم مبارک شهداست.

وی گفت :امروز تکلیف ما سنگین تر است و ما باید همه دست به دست هم دهیم و کاری بکنیم که دشمنان خارجی و حسودان داخلی به واسطه این شهدا یک تلنگری بخورند و از خواب غفلت بیدار شوند.و شهدا با کلام پاکشان به ما میفهمانند که به کسانی که دلداده و دلبستگی ووابستگی به امریکا دارند رای ندهیم.

توکل افزود :وجه مشترک وصیت نامه همه شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است. پیام ودرسی که شهدا به ما دادند ایستادگی ومقاومت،بصیرت افزای ،معرفت انقلابی داشتن،اطاعت از ولایت فقیه،وحدت واتحاد ملی،دشمن شناسی واستکبار ستیزی است.

توکل درادامه سخنان خود گفت :قدر دان شهدا و خانواده های شهدا باشیم و خدا را شکر کنیم که شهدا هر چند وقت یکبار می آیند و ما را از گمراهی نجات میدهند زیرا شهدا نور مطلق هستند و با توجه به اینکه شهدا متعلق به همه هستند از شما میخواهیم که به حول قوه الهی با اطلاع رسانی دقیق از طریق پیامک ،بنر ، بلند گوهای مسجد و… به تمام مردم شهید پرور نی ریز اطلاع رسانی کنید.

توکل در پایان سخنان خود با اشاره به برخی مسئولین گفت : متاسفانه برخی از مسئولین که ظاهرا بزرگترین دغدغه آنها  در این دوران حفظ منافع حزبی خود در  استان هست و در نامه ای اشاراتی به غیر بومی بودن این شهدای عزیز وعدم استقبال مردم از این شاهدان بصیر نموده بودند که باید همینجا عرض کنم که استان فارس همیشه شاهد دلدادگی مردم به شهدا وآرمانهای امام راحل (ره) بود است و به فضل الهی  کاروان شاهدان بصیر موجب تقویت روحیه انقلابی مردم و بیداری برخی مسئولین از خواب غفلت خواهد شد وما کاری به آنها نداریم و کار و وظیفه خودمان را انجام میدهیم و هرکس در هر لباس و مقام که باشد باید یادش باشد که مدیون خون پاک شهداست.

در ادامه حاج آقای فال اسیری با اشاره به بحث غفلت انسان ها و اینکه شهدا ناظر بر کارهای ما هستند گفت :انسان تا وقتی که زنده هست کور است و وقتی که میمیرد تازه چشمانش باز میشود ولی شهدا قبل از اینکه به مرحله شهادت برسند چشمانشان باز بوده است.

ایشان با تاکید براینکه همه ما مدیون شهدا هستیم گفت :ما این انقلاب را با همت مردم و خون شهدا بدست آوردیم و امروز همه ما مسئول پاسداشت خون شهدا هستیم

در پایان شرکت کنندگان در جلسه نظرات خود را یکایک اعلام و حضار در مورد آن بحث و تبادل نظر کردند.

 

2

1

3

4

5

6

7

9

10

12

11 

13

14

نام:
ایمیل:
* نظر: