چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۵:۵۳
کد خبر: ۷۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
مسؤل فرهنگی ناحیه زرقان:

مشق امشب من شهید است.

هزار و چهارصد بار از روی تو می نویسم ، تا یادم باشد از کربلای حسین (ع) تا هورالعظیم واز مکه تا فکه در خیابان های شهر ، حق تقدم با تو خواهد بود.

در سال 94 ، سالی که قرار است اتفاقات بزرگی رقم بخورد بزرگترین عملیات فرهنگی در شهر زرقان با حضور شهدا رقم می خورد. به این دلیل از واژه عملیات استفاده می کنم که بزرگترین اقداماتی که در طول تاریخ به نتیجه می رسد عملیات قلمداد می شود.

کاروان شاهدان بصیر آمده اند تا بصیرت مارا در تمام زمینه ها افزایش دهند . باراول نیست که شهدا درحساس ترین زمان به سراغ ما می آیند .بارقبل که غواص ها آمدند یاداور خون های ریخته شده بودند .حال هرکدام از ما دربرابر این خون های ریخته شده وظیفه ای داریم  کمترین کار استقبال از این شهداست.البته حال و هوای شهر ما چندی ست که متفاوت است ..چند وقت پیش بود که با مشخص شدن هویت شهدای گمنام شهر و این روز ها با حضور شهدای گمنام ،شاید می توان گفت : دعوت کننده شهدا،خود شهیدان است هستند و یاران شبهای عملیات خود را در هر نقطه ای فرامی خوانند تا یادآوری باشند از روز های مقاومت.

ما سندی محکم تر از قرآن نداریم .همین بس که خداوند در کلام خودگفته است" ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون" و امام راحل ما نیز با استناد به همین آیه فرمودند : شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصالشان عند ربهم یرزقونند.

 آن ها آمده اند تا ما روزی مان را به واسطه شهدا بگیریم. ان شاء الله با حضور مردم غیور و شهید پرور زرقان که بارها  این مسئله را ثابت کرده اند، استقبال گرمی از پیکر این شهدای والا مقام داشته باشیم. مانند استقبال از شهید عارفی سرشت و شهیدان گمنام و استقبال از خانواده دو شهید تازه شناسایی شده شهرمان و تشییع باشکوه تمام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی.

ما با استقبال از این شهدای والا مقام و الگو برداری از سیره شهدا در راستای ولایت مداری و عمل به وظایف دینی و انقلابی خود شاید قطره ای از این خون های ریخته شده را جبران کنیم.لذا شهر ما زرقان روز دوشنبه 28 ام دی ماه 1394 از ساعت 8:30 از محل میدان بسیج میزبان شهدای گمنام می باشد.

به امید روزی که سیره و زندگی ما در راستای اهداف شهدا باشد و در آخرت شرمنده آن ها نباشیم و خداوند توفیق شهادت را به همه نیز عطا نماید.

ومن الله توفیق

نام:
ایمیل:
* نظر: