یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
حوزه مقاومت شهید معصومی
جلسه شورای راهبردی با موضوع آسیب های اجتماعی با محوریت علل و راههای پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر در محل دفتر امام جمعه محترم شهر مشکان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار تنویر حوزه شهید معصومی روز چهارشنبه مورخ 94/10/23 جلسه شورای راهبردی با موضوع آسیب های اجتماعی با محوریت علل و راههای پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر در محل دفتر امام جمعه محترم شهر مشکان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه که با حضور جمعی از مسئولین خواهر و برادر و پیشکسوتان شهر مشکان برگزار گردید حاج آقا سیادت امام جمعه محترم شهر مشکان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به بیان جملاتی از مقام معظم رهبری که در سخنرانی اخیر با حضور ائمه جمعه کشور بیان شده بود در مورد مسائل فرهنگی پرداختند.
پس از ایشان نماینده انجمن ان ای شهر مشکان که به این جلسه دعوت شده بود در مورد اهداف و نتایج این انجمن در شهر مشکان توضیحات مبسوطی را ارائه دادند و خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از این انجمن شد.
ادامه این جلسه با سخنان آقای بخشی زاده از پاسداران پیشکسوت و دلسوز شهر مشکان در رابطه با نتایج جلسه قبلی این شورا همراه بود؛ایشان درپایان سخنان خود پیشنهاد تعیین سرپرستان کمیته های مورد نظر شورا را در همین جلسه دادند که مورد تایید اعضا قرار گرفت.
در ادامه هریک از حاضرین به بیان پیشنهادات و ارائه راهکارهای خود در مورد موضوع این جلسه پرداختند.در اواخر این جلسه با پیشنهادات اعضای شورا سرپرستان کمیته های اجرایی شورای راهبردی مشخص شدند.خروجی این جلسه مصوباتی بود که در پایان توسط فرماندهی محترم حوزه شهید معصومی قرائت شد.
ازجمله این مصوبات پیگیری  مکان مشخص و بزرگتر برای انجن ان ای ،ارائه گزارش هریک از کمیته ها در جلسه آتی این شورا،دعوت از مسئولین شهرستان توسط کمیته فرهنگی در جلسات بعدی،پیگیری نیروی انتظامی در جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر،دعوت از مشاورین و روانشناسان مقیدومتعهد و...بودازموضوعات دیگر مورد بحث در این جلسه تلاش برای فرهنگ سازی عدم استفاده از ماهواره توسط خانواده ها بود.
در آخر امام جمعه محترم ضمن تشکر از حضور اعضای شورا خواستار پیگیری مسئولانه مصوبات شدند و ابراز امیدواری کردند که این جلسات در آینده نتایج مفیدی را به شهر مشکان عرضه کند.




نام:
ایمیل:
* نظر: