کد خبر: ۷۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با اشاره به حل نشدن مشکل مالی این تیم گفت: شرایط به گونه ای است که دیگرنمی توانم با تیم کار را ادامه دهم از این رو تا روز بیست و هشتم دی ماه جاری فرصت می دهم تا مشکلات تیم حل شود و در این فاصله هم در تمرینات شرکت نمی کنم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس علی اصغرکلانتری اظهار داشت: شش ماه خون دل خوردیم و دیگر نمی توان بازیکنان را با خواهش و تمنا و وعده های عملی نشده به مسابقات اعزام کرد. 

وی اضافه کرد: با وجود شکست به ناحق برابر پیکان اما همچنان در رده دوم هستیم و بهتر است که به دنبال زندگیمان برویم.

 

او بیان کرد: ازمردم، هواداران و خانواده معظم شهدا که مدام پیگیر تیم محبوب خود هستند عذرخواهی می کنم و دیگر نمی توانم کاری صورت دهم .

 

کلانتری افزود: کادرفنی باشگاه و بازیکنان تیم تاکنون دین خود را ادا کرده اند ضمن این که به بازیکنان چیزی نداده ایم که بخواهیم آنها را پس از شکست بازخواست کنیم و اگر فرصت ها را از دست می دهند به سبب این است که آنها روحیه ندارند.

 

وی بیان کرد: اگر مشکلات بازیکنان حل شود همچنان به عنوان مدعی در بالای جدول قرار خواهیم داشت.

 

سرمربی تیم فجر در مورد دیدار پنجشنبه این تیم برابر پیکان که منجر به شکست دو بر صفر تیمش شد، گفت: به هیچ عنوان مستحق شکست در این بازی نبودیم و مساوی حداقل نتیجه عادلانه ای بود که رقم نخورد.

 

وی افزود: در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم با این حال چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم و یک پنالتی مسلم هم در این نیمه برای ما گرفته نشد .

کلانتری ادامه داد: نیمه دوم به طور کامل بربازی مسلط بودیم و بر روی ضد حمله گل دوم خوردیم با این حال باز هم چندین فرصت گلزنی ازدست دایم و یک پنالتی دیگر هم در نیمه دوم گرفته نشد.

 

سرمربی تیم فجر افزود: سرمربی تیم پیکان و چند نفر از کارشناسان که در کنار زمین بودند به پنالتی های گرفته نشده به نفع ما اذعان داشتند ضمن این که در بازی رفت هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

 

تیم فجر سپاسی شیراز از آغاز مسابقات لیگ دسته اول خود را به عنوان مدعی نشان داد و چندین بار هم تمرینات این تیم به دلیل حل نشدن مشکل مالی تعطیل شد .

 

تیم فجرسپاسی شیراز که چند سال است از لیگ برتر دور است، دراین فصل بهترین فرصت برای رسیدن به لیگ برتر را دارد تا به انتظار چندین ساله هواداران فوتبال در فارس پایان داده شود.

انتهای پیام/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: