کد خبر: ۷۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
امام جمعه موقت شهر شیراز
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه موقت شیراز در همایش ائمه جمعه و جماعات و هیات و امنای مساجد و حسینیه ها و فرماندهان بسیج شمال غرب شیراز که در مسجد امام حسن (ع) شهرک گلستان بیان داشت: باید دستاوردهای استتقلال انقلاب اسلامی برای نسل های آینده به خوبی انتقال داده شود.

وی در این مراسم به وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب پرداخت و افزود: قبل از انقلاب جمهوری اسلامی در همه عرصه ها ظلم پذیر بود و تابع استکبار جهانی بود حکومت ولی بعد از پیروزی انقلاب به برکت جمهوری اسلامی کشوری هستیم ظلم ستیز علیه استکبار جهانی در حمایت از مظلومان جهان.

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در ادامه به نفوذ پرداخت و تصریح نمود:چه کارکنیم که نفوذ پیش نیاید و چه کار کنیم که دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم که در این مورد قرآن فرموده که باید صبر و حوصله تقوا و توکل برخدا و شجاعت داشته باشم تا از هرگونه نفوذ جلوگیر کنیم.

وی به اهمیت استقلال کشور از کلام معصوم (ع)گفت و افزود:مولا علی (ع) می فرماید هرجامعه قدر استقلال امنیت اقتدا و پایداری را بداند که در این صورت این استقلال نوش جانش ملت می باشد و اگر قدر استقلال را نداند به دوران بردگی بر می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی در خصوص وظایف سنگین در جامعه اسلام تشریح کرد: در حفظ و نگهداری انقلاب همه در مقابل رهنمودهای رهبری و خون شهدا مسئول هستیم و باید شکر این استقلال و و امنیت و آزادی را بدانیم و به فرمایش امام حسن مجتبی(ع) که می فرمایداین نعمت یک امتحان و آزمایش است یک دستاورد که اگر خوب استفاده شد به عنوان یک گنج پنهان است و همیشه می شود از آن استفاده نمود و اگر ناسپاسی شد تبدیل به مشکل می شود.و مقام معظم رهبری (مدح ظله العالی)نیز می فرماید:این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر محتاج حفظ و نگهداری می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: