کد خبر: ۷۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
تشییع شهدای گمنام
رئیس پلیس راهور استان فارس تمهیدات ترافیکی مسیر حرکت و مراسم استقبال و زیارت شهدای گمنام در شیراز را اعلام کرد.
به گزارش تنویر از شیراز، به‌نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ مصطفی عباسی اظهار داشت: پنج شنبه این هفته یکم بهمن ماه، کاروان شهدای گمنام وارد "شیراز" سومین حرم اهل بیت (ع) می‌شود و با توجه با استقبال پرشور مردم از این مراسم،‌ تمهیدات لازم در زمینه آمد و شد در مسیرهای عبور این کاروان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسیر حرکت و مراسم استقبال و زیارت شهداء گمنام از ورودی شمالی دروازه قرآن، میدان ابوالکلام، میدان اطلسی، بلوار هجرت، میدان شهدا، خیابان پیروزی، سه راه نمازی، بلوارشهید دستغیب، خیابان 9 دی، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاه چراغ (ع) تعیین شده است،‌ در این مسیرها تمهیدات ترافیکی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان فارس از شهروندان درخواست کرد که برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم از تردد در محورهای اعلامی با وسیله نقلیه خودداری و از پارک کردن وسایل نقلیه در مسیر مراسم استقبال از شهدا خودداری کنند.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه در تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به مسیر عبور و استقبال از شهدا، از شروع تا پایان مراسم ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برقرار است به شهروندان توصیه کرد از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و جهت شرکت در مراسم استقبال از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد: به علت حجم استقبال‌کنندگان و شرکت‌کنندگان در مراسم زیارت و استقبال از شهداء گمنام از تردد و یا حضور با وسایل نقلیه موتوری و غیرموتوری در محدوده حرم شاهچراغ (ع) جدا خودداری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: