يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار می کند:
مسابقه عکاسی" شاهدان بصیر" با محوریت مراسم استقبال ازکاروان شاهدان بصیر و تشیع پیکر یکصد شهید دوران دفاع مقدس در استان فارس برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، مسابقه عکاسی" شاهدان بصیر" با محوریت مراسم استقبال ازکاروان شاهدان بصیر و تشیع پیکر یکصد شهید دوران دفاع مقدس در استان فارس از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس وبا همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، برگزار می گردد.

 

موضوع:

حرکت کاروان های تشییع شهدای گمنام در استان فارس.

 

مقررات

- شرکت برای عموم آزاد است

- عکس‌ها می‌تواند با تلفن همراه یا دوربین عکاسی گرفته شده باشند.

- هر عکاس می‌تواند 15 عکس ارسال نماید.

- عکس‌ها می‌بایست مربوط به مراسم استقبال مردم شهید پرور استان فارس از کاروان 94 شهیدی «شاهدان بصیر» که در دی‌ماه ۹۴در استان فارس تشییع شدند باشد. عكس‌های دیگر برنامه‌ها مورد قضاوت قرار نخواهند گرفت.

- آثار می‌بایست مستند بوده و از حک و اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش می‌سازد، اجتناب شود.

- عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، تاریخ، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو، باشند.

- دبیرخانه، ارسال‌کننده را صاحب اثر می‌شناسد. در صورتیکه در هر مرحله خلاف آن اثبات شود اثر شرکت‌کننده حذف و کلیه امتیازات متعلق به آن ابطال و عواقب حقوقی آن متوجه ارسال کننده خواهد بود.

- عکس‌های ارسالی عودت داده نخواهند شد.

- اصل تصاویر ارسالی باید نزد عکاس موجود باشند.

- برگزار کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را در نشریات، مطبوعات، سایت اینترنتی و به نمایش در آوردن آن‌ها در سایر مکان‌ها با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

- به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- ارسال آثار به دبیرخانه به منزله پذیرش کلیه مقرارت خواهد بود.

حداکثر 40 اثر برای نمایشگاه انتخاب خواهند شد.

- به عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه پایانی راه پیدا کند (به غیر از عکاسان منتخب حایز رتبه از سوی هیأت داوران) مبلغ 500هزار ریال بابت هر عکس داده‌خواهد شد.

- تصمیم‌گیری در مورد برگزاری نمایشگاه، زمان و مکان آن به عهده دبیرخانه خواهد بود.

- در صورت ناقص بودن فایل‌های ارسالی، آثار به داوری راه پیدا نخواهند کرد.

- فقط آثار ارسالی به صورت فایل دیجیتال مورد پذیرش هستند و پذیرش آثار آنالوگ، منوط به اسکن کردن تصاویر و ارائه فایل دیجیتالی خواهند بود.

- شرکت کنندگان ملزم هستند در صورت انتخاب آثارشان، حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تماس با آنان تصاویر منتخب را به صورت حضوری تحویل یا با پست پیشتاز به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

- فایل آثار منتخب باید حداقل با عرض ۵۰ سانتی متر و با دقت DPI300 و  با کیفیت مناسب جهت چاپ در ابعاد ۵۰ ×۷۰ باشند. و مسئولیت ناشی از عدم ارسال بر عهده صاحب اثر خواهد بود.

- عکس‌های فاقد کیفیت، از رقابت حذف خواهند شد.

- تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده به عهده برگزار کننده مسابقه است.

 

ارسال اثر:

- شرکت‌کنندگان می‌بایست عکس‌های خود را با نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی و شماره‌گذاری شده ارسال كنند؛ (Ahmadi1 Ahmad- )

- به همراه عکس‌ها نام و نام خانوادگی عکاس، نام پدر، کد ملی، آدرس و شماره تلفن ثابت و همراه، و همچنین برای هر عکس، تاریخ عکس، موقعیت مکانی عکس و توضیحی مختصر را با ذکر نام فایل در یک فایل word ارسال نماید.

- شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل با فرمت JPEG ضلع کوچک 1000 پیکسل و با حجم کمتر از 1 مگابایت به نشانی الكترونیكی bhfars94@yahoo.com ارسال، و یا آثار خود را بر رویCD  یا DVD با درج مشخصات، در ساعات اداری به دبیرخانه مسابقه واقع در سازمان بسیج هنرمندان فارس به نشانی شیراز، میدان جام‌جم، خیابان جهاد سازندگی، کوچه ۵، فرعی ۵/۲ سازمان بسیج هنرمندان فارس تحویل نمائید. اصل تصاویر ارسالی باید نزد عکاس موجود باشند.

 

داوران مسابقه  متعاقبا اعلام خواهند شد.

 

گاه‌شمار:

حداکثر مهلت ارسال آثار: پنج‌شنبه ۸ بهمن 1394

داوری و اعلام نتایج اولیه: 20 بهمن 1394

مراسم پایانی و اعطای جوایز شرکت‌کنندگان: هفته آخر بهمن 1394

 تمدید مهلت ارسال آثار: 16 بهمن 1394

جوایز:

مقام اول: لوح تقدیر و مبلغ 6میلیون ریال

مقام دوم: لوح تقدیر و مبلغ ۵میلیون ریال

مقام سوم: لوح تقدیر و مبلغ 4میلیون ریال



انتهای پیام/ 224224

نام:
ایمیل:
* نظر: