آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
مادر شهید مفقودالاثردر حاشیه تشییع شاهدان بصیر:
مادر شهید مفقودالاثر محمد قایدی گفت: آمده بودم بگویم ای شهدا ازتون خواهش می‌کنم شما رو واسطه قرارمی‌دم که محمد من نیز برگردد.

فاطمه صابری، مادر شهید مفقود الاثر محمد قایدی در حاشیه مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در قالب کاروان شاهدان بصیر بیان داشت: فرزندشهیدم محمدقایدی در عملیات کربلای ۴(جزیره ام الرصاص) مفقودالااثرشد و ۱۹ سال داشت.


وی افزود: به یاد دارم پاره تنم، عزیزدلم محمد قریب به دوسال و هشت ماه در جبهه های جنوب ماند و مرخصی نگرفت.


مادر شهید محمد قایدی ادامه داد: شهدا به خاطر ندای به رهبر وپیرجماران٬ امام عزیز، به خاطر حراست از میهن شان، به خاطر حفظ حجاب و عفت و پاکدامنی خواهرانشان رفتند نه بخاطر مسائل سیاسی و آنان که رفتندکارحسینی کرد و ما که  مانده ایم باید کاری زینبی کنیم.


وی در خصوص چگونگی استقبال از کاروان شاهدان بصیر در استان فارس نیز گفت: اینجورنیست که عده ای می‌گویند ازشهدا استقبال نمی شود بخاطر اینکه استان فارسی نیستند خود شما عکاسان و فیلم برداران وخبرنگاران شاهد بودید که مردم شهر و دیارمان روستاها و بخش ها مختلف شهرستان لامرد چه استقبالی بی نظیری از این شهدا کردند.


این مادر شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا مربوط به تمام کشور است آن روزی که من محمد عزیزم را فرستادم گفتم مادر نرو به ما چه دشمن به اهواز حمله کرده نه به استان فارس و آیا این حرف درستی است؟ نه اینطور نیست، مردم خودشان تشخیص می دهند و هرقطره خون شهید برای تمامی کشوراست زیرا هدف شهدای یکی بوده است و حضور پرمعنای اقشار مختلف جامعه درتشییع شهدا یک پیام دارد و این است که شهیدان راهتان را ادامه خواهیم داد.


وی تصریح کرد: آمدم و در مراسم تشییع شهدای گمنام حضور پیداکرده ام تا به شهدا گمنام بگویم ای شهدا شما گمنام نیستید؛ بلکه شما خوشنام هستید و ما امروز آمده ایم تا برای شما مادری کنیم و آمده بودم بگویم ای شهدا ازتون خواهش میکنم شما رو واسطه قرارمیدم که محمد من نیز برگردد، هر وقت شهدا رو میارن داغم تازه میشه، زخمم تازه می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: