آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز:
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز اعلام کرد: دولت نسبت به کشتار شیعیان نیجریه موضع گیری جدی کند.

بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز در بیانیه ای برائت خود را در رابطه با کشتار شیعیان نیجریه اعلام داشت که متن آن به شرح زیر است:

 

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلىَ الَّذِینَ اسْتُضْعِفُواْ فىِ الْأَرْضِ وَ نجعَلَهُمْ أَئمَّةً وَ نجعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ(قصص/۵)


 ۱۴۰۰سال است که از تاریخ اسلام می‌گذرد و چه مصیبت ها که برای حفظ ارزش های آن بر مسلمانان وارد نشده است.


این روز ها حتما از مصیبت های وارد شده به مسلمانان در یمن و لبنان و فلسطین و سراسر جهان و  چند روز گذشته در نیجریه شنیده اید؛  همان شیعیانی که به رهبری شیخ زکزاکی که به دست امام خمینی( ره) شیعه شده بود، شیعه شده اند و به واسطه سیره ی خمینی به «خمینیون» معروف شده بودند، چند روز قبل مورد هجوم وحشیانه ارتش نیجریه قرار گرفته و قتل عام شدند و همان ها که در مورد کشتار پاریس گوش عالم و آدم را از حقوق بشر کر کرده بودند امروز انگار روزه سکوت گرفته اند...

 
این چیزی است که چندی پیش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار با رئیس جمهور نیجریه نسبت به آن هشدار داده بودند و از کفر و نفاق بعنوان دو لبه یک قیچی برای نابودی اسلام ناب یاد کرده بودند.


نفاق همین سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و نفاق گروه های به اصطلاح مسلمان و کفر مستکبرانی که طراح نقشه راه همین سازمان ها و گروه های خود ساخته هستند.


و اما رحمت خدا بر خمینی کبیر که راه اسلام سیاسی را بر مسلمانان در سراسر جهان نمایاند و چنین فرمود که:


مسلمانان باید بدانند تا زمانی که تعادل قوا در جهان به نفع آنان برقرار نشود، همیشه منافع بیگانگان بر منافع آنان مقدّم می‌شود؛ و هر روز شیطان بزرگ یا شوروی به بهانه حفظ منافع خود حادثه‌ای را به وجود می‌آورند.


راستی اگر مسلمانان مسائل خود را به صورت جدی با جهانخواران حل نکنند و لااقل خود را به مرز قدرت بزرگ جهان نرسانند، آسوده خواهند بود؟ هم اکنون اگر امریکا یک کشور اسلامی را به بهانه حفظ منافع خویش با خاک یکسان کند، چه کسی جلوی او را خواهد گرفت؟ پس راهی جز مبارزه نمانده است، و باید چنگ و دندان ابرقدرتها و خصوصاً امریکا را شکست، و الزاما یکی از دو راه را انتخاب نمود: یا شهادت. یا پیروزی. که در مکتب ما هر دوی آنها پیروزی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: