کد خبر: ۷۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
در پی حضور حماسی مردم شیراز در تشییع 94شهید گمنام
سرهنگ سید حسین حسینی فرماندهی و حجت الاسلام عباس حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) در پیامی از حضور حماسی مردم شیراز در تشییع 94 شهید گمنام در شیراز قدردانی نمودنند.

به گزار ش تنویر صبح امروز در جلسه شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز که در دفتر فرماندهی ناحیه تشکیل شده بود در پیامی مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه از حضور مردم ولایت مدار دیار سومین حرم اهل بیت و پانرده هزار شهید در تشییع 94شهید دوران دفاع مقدس قدردانی شد.

متن پیام به شرخ ذیل می باشد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام و درود بر مجاهدان راه حق ،فداکاران ،رزمندگان و کسانی که هشت سال دفاع مقدس در نبرد حق علیه باطل از کیان کشور دفاع نمودنند و راه ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان را در برابر عزت و استقلال کشور به همه آموختند.

پیام دست بر نداشتن علیه استکبار که بیانیه پایانی در تشییع کاروان شاهدان بصیر با حضور شکوهمند مردم در مراسم وداع و تشییع شهدا به جهان نشان داد که دفاع و نبرد حق علیه باطل هنوز ادامه دارد و این شهدا هستند که درس ها و پند ها و آموخته ها را در دفاع از کشور و ولایت به همه ما در دوران کنونی نشان داده اند و امروز همه باید بدانیم که در هر پست و سمت و مسئولیت و یا در امنیتی که امروز قرار داریم مدیون خون پاک و ایثارگری عزیزانی هستیم که تمام دنیای خود را برای ما زیر پا گذاشتند وجان خود را تقدیم به انقلاب و وطن نثار کردنند و مردانه در جلو دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح ایستادند و از کیان و مرز بون میهن دفاع نمودنند و نگذاشتند ذره ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد که چنین حماسه ای در تاریخ کشور بی سابقه بوده است و امروز الحمدا... مردم سومین دیار اهل بیت با حضور حماسی در تشییع 94شهید گمنام نشان دادند که قدردان خون شهدا هستند و لحظه ای ولایت را در مقابل نقشه و دسیسه دشمنان تنها نخواهند گذاشت
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: