آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
بسیج دانشجویی فیروزآباد:
بسیج دانشجویی فیروزآباد اعلام کرد: رئیس جمهور محترم از دخالت در امورات ديگر كه جزء وظابف دولت محسوب نمي شود پرهيز کند و تلاش مضاعف خود را در راستاي حل مشکل ركود، بيكاري و مشكلات اقتصادي به كار گيرد.

بسیج دانشجویی فیروزآباد درخصوص سخنان رئیس جمهور در جمع استانداران بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

 

"به نام خدا"

تقريبا بعد از گذشت دو سال ونيم از حضور آقاي روحاني به عنوان رييس جمهور و وعده هاي دولت به مردم در خصوص چرخ زندگي مردم انتظار مي رود در ماههاي باقيمانده از دولت يازدهم هم و غم مسئولان و مديران اجرايي در راستاي تحقق درصدي از وعده هاي رياست جمهورباشد نه دخالت در امور نهادهاي ديگر و تخريب شوراي نگهبان.......

جناب آقاي رييس جمهور با توجه به سياه نمايي جنابعالي و همكاران درخصوص استعدادهاي بالقوه نظام جمهوري اسلامي و توجه و اميد بيش از حد به مذاكرات هسته اي و عدم صداقت گفتاري بامردم شريف ايران و پرداخت هزينه هاي سنگين در توافقات ژنو كه نتيجه اي جز آغاز تحريمهاي جديد، ازبين رفتن عزت ايراني، سقوط بورس، طلا، نفت، سكه و..... رادر برنداشته است.

 

جناب آقاي روحاني نگراني شما از عدم حضور معتدلين در مجلس آينده ، واكنش جنابعالي پيرامون شوراي نگهبان و دخالت در امورحقوقي ، فقهي و قانوني آن شورا از جانب شما جاي بسي تاسف دارد چرا كه امروز اصلي ترين وظيفه دولت بحث ركود مي باشد كه اگر ركود در زمينه هاي مختلف ، علمي، اقتصاد، بازار، تجارت، كسب وكار ، توليد، بهداشت، كشاورزي ، بورس، صنعت و... حل شود شايد رضايتمندي از عملكرد دولت يازدهم كمي بهتر شود چراكه اين مسئله به صورت مستقيم در زندگي مردم اثر خواهد داشت.

جناب آقاي رييس جمهور امروز هرفرد " بي سواد" و " بي شناسنامه اي"اطلاع دارد كه التزام عملي به دين، نظام و ولايت جزء شاخصه هاي هر فردي براي حضور در جايگاه مجلس مي باشد.

بسيج دانشجويي شهرستان فيروزآباد ضمن تقدير وتشكراز شوراي محترم نگهبان در انجام وظايف خود و تصميم قاطع اين شورا در رد صلاحيت افرادي كه شايستگي حضور در كرسي هاي مجلس را ندارند به رياست محترم جمهور برادرانه توصيه مي نمايد تا از دخالت در امورات ديگر كه جزء وظابف دولت محسوب نمي شود پرهيز کند و تلاش مضاعف خود را در راستاي حل مشکل ركود ، بيكاري و مشكلات اقتصادي به كار گيرد تا بتواند كشور را از وضعيت موجود و بحران هاي پيش رو نجات دهد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: