آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرودشت خطاب به روحانی:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرودشت اعلام کرد: رئیس جمهور محترم شما به عنوان مجری انتخابات می توانید به برگزاری انتخاباتی سالم و غرور آفرین کمک کنید تا دشمنان انقلاب دوباره نا امید شوند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور، نامه ای خطاب به ایشان صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهوری جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین روحانی

با سلام و تحیت فراوان

رئیس  جمهور منتخب مردم شما با رای همه مردم به پاستور راه یافته اید نه با رای اصلاح طلبان!

تهدید آشکار شما از سوی اصلاح طلبان قابل تامل است.چرا که میگویند اگر اصلاحات وارد مجلس نشود،حضرتعالی سال 96 در پاستور نخواهید بود.

رئیس جمهور نباید موضع خود را صریحا از تریبون های عمومی اعلام کند و بگویید که ما به عنوان دولت اعتدال دلمان میخواهد معتدلین به مجلس بروند.

یکی از ویژگی های هر انتخاباتی تمکین داوطلبان به قانون اساسی است که باعث میشود وجوه اخلاقی یا بداخلاقی سیاسی،آرامش یا تشویش،اهانت یا احترام و...از هم تمایز پیدا کند.

جناب آقای روحانی شما به عنوان رئیس قوه مجریه که سالها در بدنه این انقلاب بودیید و به خوبی از قانون اساسی آگاه  هستید.

آیا اصل 98و99 قانون اساسی را اینجوری تفسیر میکنید،نمایندگان مجلس شورای اسلامی این قانون را تایید کرده اند.

لازم به ذکر است که تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است و نظارت شورای نگهبان استصوابی است.

حضرتعالی در سخنرانی اخیر خود گفتید که مجلس خانه ملت است،نه خانه احزاب!

شما باید مرّ قانون باشید نه اینکه مداخله کنید در کار شورای نگهبان و یا اموری که مربوط به رهبری میباشد.

لازم به ذکر است که در مجلس ششم کسانی بودنند که آبروی نظام را بردنند و به شورای نگهبان ناسزا گفتند و از افتخار اینکه زیر پرچم امام زمان (عج) باشند خارج شدنند و در انگلیس اتاق فکر اصلاحات تشکیل دادنند.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره):هر کس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است.

امام خامنه ای مدظله العالی:

بنده گفتم کسانی که نظام را قبول ندارند رای بدهند ، نه اینکه کسانی که نظام را قبول ندارند بفرستند مجلس / در هیچ جای دنیا در مراکز تصمیم گیری کسی که اصل نظام را قبول ندارد راه نمی دهند .

از توصیه های مقام معظم رهبری لزوم شرکت توام با بصیرت در انتخابات ، رای مرّ قانون ، حفظ شئونات و ندادن وعده های غیرقاونی بود.

حضور با بصیرت در انتخابات باعث میشود،تا افراد اصلح و کسانی که قانون اساسی و هنجارهای جمهوری اسلامی را قبول دارند انتخاب شوند چرا که این انتخابات به پایداری وحدت و امنیت ملی کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس جمهور محترم شما به عنوان مجری انتخابات می توانید به برگزاری انتخاباتی سالم و غرور آفرین کمک کنید تا دشمنان انقلاب دوباره نا امید شوند.

ما دانشجویان پیرو خط امام (ره) و رهبری معظم انقلاب نخواهیم گذاشت استراتژی های آمریکا و حامیان مزدورش به سرانجام برسد و پروژه های نفوذ و استحاله نظام را در پیش بگیرنند و با توسل به ائمه اطهار روحیه مقاومت و ایستادگی را در خود پرورش میدهیم و نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود و همانند آنها پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: