آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
رئیس ستاد کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس:
رئیس ستاد کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با اشاره به تکریم مقام «بابا ولی» جبهه‌ها گفت: شهید ولی نوری یک شهید نیست، بلکه یک تاریخ، حماسه و یک عمر تجربه و درس و آموزندگی با خود دارد.
سردار مجتبی مینایی‌فرد، رئیس ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید ولی نوری  گفت: شهید ولی نوری تنها یک شهید نیست، بلکه یک تاریخ، حماسه و یک عمر تجربه و درس و آموزندگی با خود دارد.
وی افزود: شاید برخی از شهدا مثل بابا ولی گمنام باشند و امروز خداوند توفیق داده است که با زحماتی که بچه‌های تفحص کشیدند، پیکر مطهر آنان شناسایی شود و خانواده آنان پس از گذشت 30 سال انتظار به مزار شهیدشان برسد.
مینایی‌فرد، حضور پرشور مردم و جوانان را در مراسم گرامیداشت «باباولی» نشان از آن دانست که راه و رسم شهادت کورشدنی نیست و ادامه داد: ما امروز در جوار قبر مطهر این شهید شاهد حضور جوانان هستیم که زمانی که متوجه شدند شهید گمنام دانشکده آنان، شهید ولی نوری است، با چه شوقی در این مراسم حضور یافتند.
این یادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: من امروز دقیقاً احساس این جوانان مانند جوانان سال 63 دیدم و در حقیقت بچه‌های گردان باباولی زنده هستند و همین جوانان امروز ما هستند لذا باید تلاش کنیم تا همان طوری که آن جوانان از فرمانده خود حرف‌شنوی داشتند، امروز نیز جوانان ما سیره شهدایی نظیر باباولی را بشناسند.
وی با تأکید بر اینکه باید راه و رسم شهادت را به جوانان خود بیاموزیم، گفت: این مسئله رمز اقتدار جمهوری اسلامی و دشمن‌هراسی ماست و اگر دشمنان از حماسه شهدا مطلع نبودند قطعاً تاکنون بسیاری از توطئه‌های دیگر را برای ما رقم می‌زدند.
رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: امروز در جوار شهید نوری آمدیم تا این حرف را داشته باشیم که اگر شهدای ما رفتند و آزادی، امنیت و آسایش را برای ما فراهم کردند، ما نیز قول می‌دهیم که کماکان اطاعت از رهبری را که سرلوحه همه شهدا بود، سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی اظهار کرد: اینکه ما به شهید نوری می‌گوییم بابا ولی به خاطر این است که این شهید بزرگوار به نوعی بر همه نیروهای خود ولایت داشت چون اعتقاد داریم که فرماندهان هم در سلسله مراتب به فرماندهی امام راحل وصل بودند و همچنین به خاطر که سن ایشان نیز کمی بالاتر از بقیه بود به عنوان پدر معنوی بچه‌ها بود و نصیحت‌هایی که آن روز به نیروهای خود می‌کرد امروز نیز مشاهده می‌کنیم که در میان رزمندگان دیگر باقی مانده است و آنان با همان شیوه، سبک، سیاق و روش مشغول دفاع از کیان جمهوری اسلامی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: