کد خبر: ۷۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
صفرپور هادی سیاسی بسیج در جمع بسیجیان لامرد
صفر پور دبیر کمیته جنگ نرم بسیج اساتید استان فارس در جمع بسیجیان لامرد گفت:بچه شیعه یک ملاک دارد و آن نیز حضرت آقا است هر که با ولایت زاویه پیدا کرد مردود است چه اصلاح طلب باشد و یا اصولگرا

به گزارش تنویر لامرد؛ گردهمایی بصیرتی سیاسی در راستای نهضت روشنگری با حضور  پایوران ، بسیجیان و سرگروههای حلقات صالحین سپاه لامرد  با سخنرانی غلامرضا صفر پور دبیر کمیته جنگ نرم بسیج اساتید استان فارس در حسینیه عاشقان ثارالله شهر لامرد برگزار شد.

 صفر پور در جمع بسیجیان شهر لامرد با اشاره به قدمت نفوذ گفت: با نگاه به تاریخ انبیا و اسلام ردپای نفوذ بخوبی نمایان است که یا منشاء فتنه بوده است و یا انقلاب را از مسیر اصلی خودش منحرف کرده است از گوساله سامری گرفته تا وضعیت فعلی.


هر که با ولایت زاویه پیدا کرد مردود است چه اصلاح طلب باشد و یا اصولگرا

وی ادامه داد: مسئله نفوذ مسئله دیروز، امروز و فردا نیست مسئله نفوذ همیشه با ما همراه بود و عجین شده است.

غلامرضا صفر پور با اشاره به موضوع نفوذ در تاریخ ایران بیان داشت: انقلاب مشروطیت را عده ای روشنفکر نمای وابسته به انگلیس منحرف کردند

هادی سیاسی بسیج اظهار داشت: در انقلاب اسلامی نیز نفوذ داشته ایم اولین  رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی  کودتاچی از آب درآمد و یا سخنگوی دولت موقت بازرگان که جاسوس آمریکا بود.

صفرپور با اشاره به مسئله نفوذ در بین علما گفت: اولین کسی که پایش لغزید آیت الله شریعتمداری بود بعد از آن سراغ مرحوم آیت الله طالقانی رفتند اما این عالم بصیر در خطبه های نماز جمعه تهران با خطبه آتشین خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و منافقین زد که از طرف ولی فقیه زمانش ابوذر زمان لقب گرفتند.

وی ادامه دارد: فرق بین مرحوم آیت الله طالقانی یا منتظری یک کلمه بود و آن بصیرت است. آیت الله طالقانی لحظه شناس،ولایت شناس و دشمن شناس بودند.

هر که با ولایت زاویه پیدا کرد مردود است چه اصلاح طلب باشد و یا اصولگرا


 صفر پور دبیر کمیته جنگ نرم بسیج اساتید استان فارس با اشاره به اهمیت بصیرت بیان داشت: اگر کسی چشم سر نداشته باشد راه را پیدا می کند اما اگر کسی چشم دل نداشته باشد راه را گم می کند.

این استاد دانشگاه خون بهای شهدا را ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را برای  تضعیف این ستون انقلاب گذاشته است چرا که تمام توطئه های چپ و راست فتنه و خارج از کشور در این 37 سال با پنجه تدبیر ولی فقیه چه حضرت آقا و چه حضرت امام (ره) و حضور مردم در صحنه حل شده است.

وی ادامه داد: بچه شیعه یک ملاک دارد و آن نیز حضرت آقا است هر که با ولایت زاویه پیدا کرد مردود است چه اصلاح طلب باشد و یا اصولگرا.

صفرپور با اشاره به تغییر سیاست آمریکا در قبال کشورمان افزود: آمریکا در زمان فعلی رویکرد خودش را در مقابل ایران از تقابل به تعامل عوض کرده و در این رویکرد سه دکترین مهار، تغییر رفتار و تغییر ساختار را دنبال می کند.


هر که با ولایت زاویه پیدا کرد مردود است چه اصلاح طلب باشد و یا اصولگرا


وی ادامه داد: در مقوله مهار آمریکا به دنبال مهار صنعت هسته ایی، مهار صنعت موشکی و مهار جایگاه ایران در منطقه غرب آسیا و در مقوله تغییر رفتار به دنبال آندولوزیسه کردن انقلاب حذف باورها و ارزش ها و تغییر رفتار در سیاست خارجی هستند.

 صفر پور دبیر کمیته جنگ نرم بسیج اساتید استان فارس در پایان اظهار داشت: شما مردم ولایت مدار و شهید پرور هرجا که رهبری فرمایشی کردند شما لبیک گفتید و شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را نه از روی شعار بلکه از روی شعورتان و برخواسته از دلتان سر دادید انشاالله اینبار نیز با حضورتان در انتخابات هفتم اسفند ماه قلب امام زمان (عج) و قلب نائب ایشان را شاد کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر: