کد خبر: ۷۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، درجلسه اخلاق کارکنان سپاه عشایر فارس که در حسینیه حضرت موسی ابن جعفر (ع) برگزار شد گفت: کسی که از یاد خدا غافل شد زندگی سختی خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، در این آیین با توجه به سوره طه آیه 124 گفت : اگرکسی در زندگی امروزه شاهد سختی هایی باشد و زندگی برآن تنگ شده بداند که از یاد خدا غافل شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه بیان داشت: تمام گرفتاری بشرعدم ارتباط با خدا ست چرا که بشر فی ذاته دارای فطرت الهی است اما فرایندهایی در زندگی بشر روی می دهد که اورا خدایی و یا از خدا دور می کند.
حجت الاسلام علیزاده، در حوزه ارتباط با خدا اذعان داشت، گاهی ارتباط با اشخاص عادی است و گاهی این ارتباط در سطح بالاتر از افراد عادی و گاهی با خداست، که ارتباط با خدا با نماز خواندن نمود پیدا می کند و ما با حال نماز خود متوجه می شویم که چقدر با خدای خود در ارتباط هستیم .
 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، وجود شخص را یکی از آثار و نشانه های خدا دانست و گفت: تفکر در وجود می تواند هستی را برای شخص بهتر نمایان کند که شناخت هستی شناخت خدا را به دنبال دارد.
وی در پایان یاد خدار ا موجب آرامش روح و روان دانست و گفت: نماز اول وقت این آرامش را در وجود انسان نمایان می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: