جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۰:۴۴
کد خبر: ۷۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
شهرام قاسمی در جلسه ستاد دهه فجر در بخشداری :

به گزارش تنویر زرقان: جلسه ستاد دهه فجر زرقان در خصوص اجرای هرچه با شکوهتر مراسم یوم اله دهه فجر با حضور دستگاه های ادارجات و انتظامی در بخشداری برگزار گردید.

حجت الاسلام غلام حسین موحدی امام جمعه زرقان در ابتدای جلسه گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخ معاصر با رهبری امام راحل و همراهی مردم ولایت‌مدار و آگاه ایران در برابر حکومتی فاسق و فاسد بود.
وی افزود: برگزاری و یادمان دهه فجر انقلاب اسلامی لازم و ضروری بوده زیرا این انقلاب و اهداف آن باید هر ساله تکرار و به نسل‌های جدیدتر انتقال داده شود.
در همین راستا امسال نیز مانند سال‌های گذشته، کمیته‌های اجرایی دهه فجر در زرقان تشکیل می‌شود.
حجت الاسلام موحدی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ثابت کردند که در همه عرصه‌ها پشت سر مقام معظم رهبری و با تبعیت از ایشان پشتیبان این نظام بوده و در مسائل اجتماعی و سیاسی خود حضور فعال داشته و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورده‌اند.

پس از وی ،سروان شهرام قاسمی،جانشین فرمانده سپاه زرقان،با مرور جز به جز و دقیق بیش از 140 برنامه از برنامه های امسال سپاه زرقان در دهه فجر،برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،محافل جشن و شب شعر انقلابی،و البته برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع انتخابات و دجالواره را اهم برنامه های امسال این ناحیه عنوان کرد.
در ادامه ابوالفضل عبدالیوسفی معاون بخشدار زرقان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون که در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم باید از این فرصت برای معرفی بهتر دستاوردهای انقلاب و نظام استفاده و جوانان را با اهداف شهدای انقلاب آشنا کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از برنامه های اجرایی دهه فجر در بخش اشاره کرد و گفت: دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خلاقانه و هنرمندانه برای مردم در این ایام مبارک تبیین و تشریح گردد و این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران، مسئولین و خدمتگزاران به مردم و انقلاب  قرار گیرد و از روسای ادارات خواست حضور پررنگ و گسترده در برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.
عبدالیوسفی در بخش پایانی سخنان خود به دیدار و سرکشی مسئولین از خانواده های معظم شهداء، در طول دهه فجرتأکید کرد و تصریح کرد: مسئولین باید از مسائل و مشکلات خانواده معظم شهداء آگاه باشند و در صدد رفع مشکلات آنان باشند.

سپس در ادامه جلسه ادراجات و دستگاه انتظامی زرقان به مصوبات دهه مبارک فجر پرداخته که به صورت زیر میباشد.
چراغانی کردن خیابان ها، نصب پلاکاردها وپرچم های مناسب با دهه ی فجر در ادارات سطح شهرستان، تزیین میادین، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری جشن ویژه انقلاب با عنوان زنگ انقلاب در مدارس، دیدار مسئولین با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدا وجانبازان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، ایستگاه های مشاوره و سلامتی، افتتاح پروژهای عمرانی و اقتصاد مقاومتی، تجلیل از فعالان قرآنی،فرهنگی،ورزشی، برگزاری جشن جنگ شادی، گفتمان دینی در مدارس ودانشگاه ها در دهه فجر می باشد.


نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،محافل جشن و شب شعر انقلابی،و  برگزاری نشست های بصیرتی،از اهم 140 برنامه امسال سپاه زرقان است.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،محافل جشن و شب شعر انقلابی،و  برگزاری نشست های بصیرتی،از اهم 140 برنامه امسال سپاه زرقان است.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،محافل جشن و شب شعر انقلابی،و  برگزاری نشست های بصیرتی،از اهم 140 برنامه امسال سپاه زرقان است.


نام:
ایمیل:
* نظر: