کد خبر: ۷۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
اخبار کوتاه از تکواندو استان فارس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس هفته سوم، چهارم و پنجم از دور برگشت هشتمین دوره لیگ برتر نوجوانان پسر (جام آینده سازان المپیک) در شیراز برگزار شد. این رقابت ها با حضور 8 تیم فراورده‌هاي گوشتي سفير (نماینده هیات تکواندو استان فارس)، دانشگاه آزاد، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، لوازم خانگي كن، پاس قوامین، شورای شهر کرمانشاه، مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر و پرنيان تجارت در شیراز برگزار شد.
در این رقابت ها تیم فراورده های گوشتی سفیر نماینده استان فارس در لیگ برتر در هفته سوم با نتیجه 7 بر 3 از سد تیم شورای شهر کرمانشاه گذشت، در هفته چهارم در برابر تیم پرنیان تجارت پیروز شدو در هفته پنجم مقابل تیم مجتمع فرهنگی غدیر با نتیجه 7 بر 3 مغلوب گردید.
تیم فارس با 17 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی رقابت ها قرار دارد.

همچنین یک دوره داورى درجه ٣ تكواندو كشورى ويژه بانوان به مدت چهار روز باحضور٤٠ نفر شركت كننده از استان هاى فارس، تهران، خوزستان، اصفهان، گيلان، هرمزگان و همدان به ميزبانى فارس در خانه تكواندو شيراز برگزار شد.
در این دوره شرکت کنندگان قوانین و علائم داوری را در دو بخش تئوری و عملی زیر نظر زهرا حسنی قاضی فرا گرفتند و در پایان بعد از آزمون تئوری و عملی از سوی فدراسیون نتایج مشخص و نفرات تایید شده معرفی شدند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: