کد خبر: ۷۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/فیروزآباد

شیراز

آیین تجلیل از برترین های تنیس روی میز استان فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس طی مراسم باشکوه و با حضور رئیس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشور از برترین های تنیس روی میز استان فارس تجلیل شد.
این مراسم که عصر روز جمعه در خانه پینگ پنگ شیراز برگزار گردید از قهرمانان و مدال آوران استان فارس در مسابقات کشوری تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم باشکوه مهردادعلی قارداشی رئیس فدراسیون ، محمود نظری دبیرفدراسیون بهمراه پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته ورزشی حضور داشتند.

اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/فیروزآباد


معرفی نفرات برتر مسابقات تیرو کمان استان

در همین رابطه مهدی پران رئیس هیات تیرو کمان و عضو شورای عالی بسیج ورزشکاران فارس اظهار داشت: این رقابت ها روز جمعه گذشته با حضور 50 نفر ورزشکار از شهرستانهای ارسنجان، گراش، مرودشت، جهرم و شیراز به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) و آغاز دهه مبارک فجر در محیطی شاد و مفرح در زمین اختصاصی تیروکمان شهید دستغیب برگزار گردید.
وی گفت: در پایان این رقابت ها و در قسمت ریکرو آقایان عبداله محمدی از گراش، مجتبی پرکاس از مرودشت اول و دوم شدند و سعید محمدی از گراش و محسن زارعیان از جهرم مقام سوم مشترک را بدست آوردند و در بخش ریکرو بانوان اسمانعمتی و دنیا چمنی از شیراز اول و ودم شدند و زهره گویا و سارا امیدی هر دو از شیراز صاحب مقام سوم مشترک گردیدند.
پران همچنین بیان کرد: در قسمت کامپوند آقایان علی اصغر جوینده و فرهاد عسکری از شیراز مقام های اول و دوم را کسب کردند و داوود احمدی و علی محمد عارفی هردو از شیراز مقام سوم مشترک را بدست آوردند.در بخش کامپوند بانوان هم زهرا مرادیان از جهرم و هانیه سلطانی از شیراز اول و دوم شدند و سارا تبیان و فریده شمسی هر دو از شیراز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.
رئیس هیات تیرو کمان استان افزود: در پایان این رقابت ها به نفرات برتر احکام قهرمانی اهدا شد.


فیروآباد

فیروزآباد قهرمان مسابقات فوتسال امید استان

تیم فوتسال باشگاه علم و ادب فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال امید استان شد. دور برگشت این رقابت ها با حضور پنج تیم ثامن شیراز، انصار المهدی فسا، عقاب رستم، رهپویان ارسنجان و علم و ادب فیروزآباد به صورت دوره ای و مجتمع به میزبانی شهرستان فیروز آباد و باشگاه علم و ادب این شهرستان برگزار گردید.
در این رقابت ها پس از انجام 10 مسابقه در نهایت و با احتساب امتیازات دور رفت که در شهرستان فسا برگزار شده بود، تیم باشگاه علم و ادب فیروزآباد با کسب 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم دوم قهرمان شد و تیم انصار المهدی فسا با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاد و تیم ثامن شیراز با 14 امتیاز در جای سوم قرار گرفت.
گفتنی است تیم قهرمان به عنوان نماینده استان فارس در سال 95 در رقابت های فوتسال امید کشور حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/224224



نام:
ایمیل:
* نظر: