کد خبر: ۷۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول ا...(ص) شیراز خبر داد:
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز صبح امروز ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروز ی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از اجرای165 عنوان برنامه با موضوعات فرهنگی،هنری ،بصیرتی و ورزشی در دهه فجر امسال در شمال غرب شیراز خبر داد.

حسینی افزود:عمده برنامه های برگزاری در دهه فجر امسال در شمال غرب شیرازتوسط حوزههای مقاومت بسیج واقه در شهرک های شمال غرب شیراز،منطقه دراک شامل کودیان ،آب پرده ،قلات و گویم، حوزههای مقاومت بسیج در شهر صدرا و حوزههای دانش آموزی ناحیه 2آموزش و پرورش شیراز ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا..(ص) شیراز در مدارس مربوطه انجام می شود.

وی به برنامه شاخص که در دهه فجر امسال در شمال غرب شیراز برگزار می شود پرداخت و تصریح نمود: برگزاری شش یادواره شهدا،جشنواره صالحین توسط حلقه های صالحین،جشن های دهه فجر در مسجد و حسینیه ها،برنامه نهضت روشنگری ،نمایشگاه عکس مقاومت مردم در پیروزی انقلاب،برگزاری شب شعر دفاع مقدس،دعوت حضور مسئولین در دستگاههای مختلف جهت شنیدن سخنان مردم محروم در منطقه، پیاده روی خانوادگی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس،مسابقات فرهنگی وبلاگ نویسی مسابقات ورزشی،دیدار از خانواده معظم و... از بر نامه های برنامه ریزی شده برای دهه فجر امسال می باشد.

فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز از برگزاری شش یادواره بزرگ شهدا نیز خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال یادواره شهدای شهر صدا،شهر قمشه،شهرک گلستان،شهرک شهید بهشتی ،شهرک آرین و شهدای دانش آموز با هماهنگی از خانواده معظم شهدا و همکاری شهرداری های منطقه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از اهمیت دهه فجر امسال گفت و افزود: دهه فجر امسال باید زمینه بیداری ،بصیرت و هوشیاری مردم برای انتخاباتی باشد که دشمن به دنبال برنامه ریزی است برای پیاده کردن نقشه خود که نفوذ می باشد و در این ایام باید فرصت ها جهت برپائی محافل روشنگری برای مردم در سرلوحه برنامه دهه فجر قرار داد
نام:
ایمیل:
* نظر: