کد خبر: ۷۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
فرمانده سپاه عشایر فارس
فرمانده سپاه عشایر فارس ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و به یمن ورود سی هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اجرای بیش از 100 برنامه در ایام ا... دهه فجر در مناطق مختلف عشایر نشین در سطح استان فارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس،  سرهنگ سیامرز محمدی زاده در تشریح برنامه های دهه فجر گفت: بزودی جمعی از معتمدین بسیج عشایر فارس،  به همایش هم اندیشی سران، معتمدین و بزرگان اقوام عشایر کشور که در خوزستان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.
 فرمانده سپاه عشایر فارس، یادواره شهدای عشایری در شیراز و شهرستان های عشایر نشین ، برگزاری همایش سران و معتمدین عشایر فارس در مناطق عشایری کوهمره سرخی، کازرون، قائمیه و فسا  را از دیگر برنامه های اجرای دردهه فجر دانست.
وی،  برگزاری مسابقات ورزشی ویژه حلقه های صالحین در حوزه ها و پایگاه های عشایری ، برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی در مناطق عشایری کازرون، وممسنی و همچنین از اعزام سه نفر از کارکنان سپاه عشایر فارس به مسابقات تیراندازی مرحله کشوری که توسط بسیج عشایری کشور در خوزستان برگزار می شود خبر داد.
اجرای بیش از 100 برنامه در نقاط مختلف عشایر نشین فارس در دهه فجر
فرمانده سپاه عشایر فارس، در ادامه گفت: آذین بندی و فضاسازی در اماکن بسیج و مناطق عشایری و پخش سرود های انقلاب برگزاری جلسات و نشست های روشنگری با موضوع انقلاب و دشمن شناسی و کارگاههای آموزشی با عنوان جلو گیری از نفوذ و آسیب های اجتماعی ماهواره به خانواده های عشایری از دیگر برنامه ها در دهه فجر است.
سرهنگ محمدی زاده ، گفت: مدارس  نیز جشن های پیروزی انقلاب و واحد های مقاومت دانش آموزی صبحگاه سراسری و  پایگاههای عشایری سرود و جشن های پیروزی انقلاب را اجرا می کنند.
وی، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا توسط معتمدین و ائمه جماعات شهرستان های عشایر نشین، سرکشی از خانواده های شهدا ، ایثارگران ،  جانبازان و آزادگان عشایری ، و اجرای برنامه های از قبیل جنگل کاری در منطقه کوهمره سرخی در قالب اردو های یک روزه را از برنامه های ایام ا... دهه فجر خواند .
سرهنگ محمدی زاده در پایان، از اعزام اکیپ درمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان در بین عشایر  خبر داد و گفت: حضور و شرکت حداکثری عشایر غیور با نماد عشایری در نماز جمعه شیراز و شهرستان ها و لبیک به ندای امام خامنه ای در راهپیمایی 22 بهمن از اهم برنامه های دهه فجر است.  

نام:
ایمیل:
* نظر: