کد خبر: ۷۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
فرمانده سپاه لامرد خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار عبدا... آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد عصر امروز در نشست خبری ویژه دهه فجر از اجرای بیش از 158 برنامه به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دهه ی پر فروغ فجر امسال خبر داد

به گزارش تنویر لامرد؛ سرهنگ دوم پاسدار عبدا... آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد عصر امروز در نشست خبری ویژه دهه فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 نقطه عطفی در تاریخ جهان و تاریخ جهان اسلام بود که پس از چهار دهه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدرتمند تر و با شکوه تر از قبل مسیر خود را طی می کند.

عضو شورای تأمین شهرستان لامرد بیان داشت: انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران با رهبری رهبر فرزانه، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای جانشین شایسته ای برای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بودند و هستند و این انقلاب راه خود را ادامه می دهد و بیداری اسلامی که در منطقه بوجود آمده حاصل جهانی شدن انقلاب اسلامی می باشد.

اجرای بیش از 150 برنامه بمناسبت دهه فجر در شهرستان لامرد

وی افزود: وظیفه ما در این برهه از زمان تبیین اندیشه امام راحل است و این دهه را شکوهمندتر و پر فروغ تر از هر زمانی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان لامرد از اجرای بیش از 158 برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: هر کشوری تاریخ پیروزی و استقلال کشورش را بطور شایسته ای جشن می گیرند و ما نیز امسال با برنامه های متنوع فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و هنری در خدمت بسیجیان و آحاد مردم غیور و شهید پرور شهرستان خواهیم بود که عمده ترین برنامه های ما در این دهه یادواره های شهدا و ویژه برنامه ی آبروی محله (شهید مصطفی شیری در چاهنو کریم آباد) و همچنین نشست های بصیرتی در مرکز و سراسر بخش های شهرستان با سخنرانی سخنرانان کشوری، راه اندازی کافی نت شباب در بخش چاهورز و کارگاه های آموزشی سبک زندگی با موضوعات تربیت فرزند و تحکیم خانواده خواهیم داشت.

اجرای بیش از 150 برنامه بمناسبت دهه فجر در شهرستان لامرد

سرهنگ آزاد از دیگر برنامه های اجرایی این دهه با هدف هر پایگاه یک برنامه از جمله مسابقات کتاب خوانی، مسابقات بومی محلی، نشست های هیأت های منتظران موعود و عاشقان ولایت، اردوهای یک روزه حلقات برتر صالحین، مسابقات ورزشی و هنری و گل سرسبد برنامه های این دهه دیدار از خانواده های معظم و معزز شهدا را نام برد.

فرمانده سپاه لامرد با توجه به رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات در کشور افزود: اوج حضور مردم شرکت پرشکوه و با بصیرت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که ان شاء ا... یکبار دیگر این را به جهانیان ثابت خواهند کرد و با امام راحل و شهدای میهن اسلامی تجدید میثاق مجددی خواهند بست.

نام:
ایمیل:
* نظر: