کد خبر: ۷۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه عشایرفارس
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه عشایرفارس، ضمن تبریک ایام الله دهه پرفروغ فجر وگرامیداشت یاد وخاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدرانقلاب اسلامی در همایش عملیات غرورآفرین والفجر8 گفت: عملیات غرورآفرین والفجر8 یکی از صفحات برجسته جنگ تحمیلی بود.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس ، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه عشایرفارس، تاریخ را یکی از سرمایه های گرانقدر هرملتی دانست و گفت: اگر چه این تاریخ حاکی از شکست یا پیروزی است اما بزرگترین ثمره هرتاریخ نیز عبرت های آموزنده آن است که می تواند اندوخته ی ارزشمند برای نسل های آینده باشد.
وی ، دفاع مقدس را یکی از صحنه های برجسته تاریخ سرزمین ما،  که سرشار از عبرت و ارائه الگو است دانست،  و خاطر نشان شد:  عملیات غرورآفرین والفجر8 در20بهمن 1364 یکی از صفحات برجسته جنگ تحمیلی بود که با رشادت رزمندگان اسلام و با رهبری امام (ره) و شجاعت فرماندهان دلیر برای همیشه درتاریخ درخشان دفاع مقدس نمودار شد.
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه عشایرفارس، در ادامه افزود: دراین عملیات رزمندگان توانستند با رعایت اصول و جوانب حفاظتی الگویی فاخر را ازخود برجای بگذارند.
 وی ضمن یادآوری به اصول حفاظتی  و دقت در این اصول خاطر نشان شد: اکنون با توجه به شرایط حساس منطقه وجهان و دشمنی دشمنان تا بن دندان مسلح و خطرناک و از طرفی فعالیت گروه های معاند و معارض درخارج از مرزها وعوامل نفوذی درداخل بایستی آحاد کارکنان به اصول حفاظتی درفعالیت های خود بیش از پیش اندیشیده و عمل نمایند.
وی در پایان خاطر نشان شد:  بر این اساس، آیندگان نیز با مرور حوادث این روزهای انقلاب و کشور ،از تعهد و هوشمندی پاسداران درجنگ نرم به وجد آمده و اقدامات امروز ما را سرلوحه عمل خویش قراردهند تا ما نیز درپیشگاه الهی سرافراز از انجام تکلیف خویش بر خود ببالیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: