کد خبر: ۷۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
مسئول معاونت سیاسی هوا فضا سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا زمانی مسئول معاونت سیاسی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بصیرت افزائی که به مناسبت دهه فجر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک گلستان برگزار شد بیان نمود: مهمترین وظیفه ملت ایران اکنون حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می باشد.

وی با توجه به تعبیر حضرت امام(ره) در ام فساد دانستن آمریکا بیان داشت:آمریکا در طول تاریخ تلاشهای زیادی برای تاثیر گذاشتن بر جمهوری اسلامی دارد ولی کشور با داشتن رهبر و فقیه جامع شرائط اسلامی که با مدیر خود توانسته نظام جمهوری اسلامی را حفظ کند نتواسته است کاری انجام دهد.

وی افزود:دشمن خیلی تلاش کرده که انقلاب را از مسیر خودش منحرف کند و منحرفین و غرب گرایان را نیروهای خود قرار داده ولی با مدیریت ولایت فقیه و حضور مردم نتواسته اند کاری به جلو ببرند.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که عده ای را که در داخل کشور به عنوان شبه روشن فکر می باشند با برنامه ریزی و هدایت خود حضور خودرا احیا کند و انقلاب اسلامی را به قبل از انقلاب ببذد که حضور مردم و نعمت بزرگ الهی داشتن رهبری مانع از آن شده است.

وی به برخی افراد که به صورت پنهانی فعالیت می کنند پرداخت و افزود:حادثه 18تیر78به فرمایش مقام معظم رهبری 10سال طول کشید و برنامه ریزی نمودنند که نقشه را پیاده کردنند و بعد از شکست و باز هم بعد از 10سال فتنه 88را بوجود آوردنند که دوباره همان غرب گراها در صف اول این فتنه قرار داشتند که حداقلی دین را در مقابل حداکثری قائل هسته و بودنند و امروز مردم باید به خوبی تاریخ و گذشته افراد را بشناسند تا در شناحت اشتباه نکنند.

مسئول معاونت سیاسی هوافضا سپاه پاسداران در پایان به برخی از سوالات و شبه های حاضرین در جلسه پاسخ نمود
نام:
ایمیل:
* نظر: