يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۷:۰۰
کد خبر: ۷۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
سرگرداحمدی خبر داد:
سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال،بیش از صدو پنجاه برنامه فرهنگی-بصیرتی توسط نیروی مقاومت بسیج در سراسر شهرستان سروستان اجرا می شود.
سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال،بیش از صدو پنجاه برنامه فرهنگی-بصیرتی توسط نیروی مقاومت بسیج در سراسر شهرستان سروستان اجرا می شودرمانده سپاه ناحیه سروستان خاطر نشان کرد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو کردن وقایع انقلاب، تاثیرات آن در کشور و دنیا و شناسایی آسیب هایی که انقلاب را تهدید می کند، است.
سرگرد احمدی در ادامه افزود:
مردمی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های انقلاب یکی از مهمترین ویژگیهای آن است که آن را با سایر انقلاب های قبل از خود متمایز مینماید.

سرگرد احمدی با تشریح برخی برنامه های دهه مبارک فجر گفت: برنامه های دهه فجر امسال از روز 12 بهمن،سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران،حضرت امام خمینی(ره)به کشور و با تجمع و حرکت نمادین بسیجیان سروستان از جلوی فرماندار به سمت گلزار شهدای این شهر آغاز می شود.

برپایی نمایشگاه کتاب، گلباران قبور مطهر شهدا، نشست های بصیرتی، جشن های پیروزی انقلاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی ،برگزاری مسابقات قرآن،مسابقه نقاشی،سرکشی از خانواده معظم شهدا،اجرای تور ایست و بازرسی،جشنواره نشریات-اکران فیلم های جشنواره عمار از جمله برنامه های نیروی مقاومت بسیج در طول دهه مبارک فجر می باشد.


وی در پایان این گفت و گو ضمن دعوت از عموم مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان سروستان جهت شرکت در برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد:حضور پرشور و باشکوه امت حزب الله سروستان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن،حسن ختام برنامه های دهه فجر امسال و تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)،انقلاب،شهداء و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای است.


نام:
ایمیل:
* نظر: