کد خبر: ۷۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
جانشین سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سروان پاسدار مهدی عباسی ارجمندی جانشین سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسمی که در پایگاه مقاومت بسیج بنت الهدی از حوزه مقاومت بسیج پیروان ولایت ناحیه حضرت رسول(ص) برگزار شده بود بیان نمود: امروزه پیشرفت های انقلاب اسلامی در جهان برای هیچ ابر قدرتی پوشیده نیست.

وی در این مراسم به تفاوت های کشور قبل پیروزی انقلاب و بعد از آن پرداخت و افزود: قبل از انقلاب اسلامی آمریکا برای کشور ایران هیچ ارزشی قائل نبود و برای نیروهای خود در ایران حق توحش و دیگر قانون های ننگ را مصوب می کرد ولی امروز انقلاب اسلامی با نیروهای مومن و متعهد در همه عرصه ها بارها افتخارات ارزشمندی را در سطح جهانی برای میهن به بار آورد ه اند که افتخار آمیز ترین آن همین دستگیری 10تفنگدار آمریکا در خلیج فارس بود.

وی گفت:هر انقلابی ارکان مختلفی دارد امام دو رکن اصلی آن رهبری و مردم می باشد که در سال1357 جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مردم بصیر توانستند در مقابل دنیا استکبار ایستادگی کنند و با حضور در صحنه برای همیشه سایه ظلم و ستم را از کشور دور نمودنند.

وی تصریح نمود: انقلاب اسلامی که در سال 22بهمن ماه سال1357 به پیروزی رسیدجرقه اصلی آن در خردادسال1342خورد که وقتی خبرنگار به امام می گوید سربازهای تو کجاست هستند که می خواهید انقلاب کنید امام (ره) می فرماید سربازهای من در گهوار هستند.

وی در پایان یاد آور شد که در جامعه کم و کاست هایی وجود دارند و بر کسی پوشیده نیست وکسی انکار نمی کند ولی در مقایسه با گذشته و مرور تاریخ باید اقرار نمود که جمهوری اسلامی در مقایسه با گذشته تفاوت ها بسیاری دارد که از جمله آن امنیت و آرامشی که امروز کشور در سایه ولایت فقیه پیدا کرده است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: