یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
ايثار و گذشت ، مهمترين درس زندگي شهيد کاتوزيان
در حاشیه مراسم اختتاميه برنامه هاي هيئت فوتبال ني ريز در سال 94 ، از کتاب افلاکيان خاک (زندگي نامه و خاطرات شهيد غلامرضا کاتوزيان) که توسط علي اکبر همتايي جمع آوري شده بود رونمايي شد .

در حاشیه مراسم اختتاميه برنامه هاي هيئت فوتبال ني ريز در سال 94  ، از کتاب افلاکيان خاک (زندگي نامه و خاطرات شهيد غلامرضا کاتوزيان) که توسط علي اکبر همتايي جمع آوري شده بود رونمايي شد .

در اين مراسم  فرزند شهيد غلامرضا کاتوزيان با قرائت متني ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار را گرامي داشت .

وي با اشاره به  حماسه ها و دلاوري ها ، ايثار ها و دلدادگي ها در تاريخ سرزمين ايران ، بيان داشت : شهيدان سرافراز انقلاب اسلامي و جنگ هشت ساله ي تحميلي نيز از قاعده ي خوبان اين سرزمين مستثني  نبوده اند و در برهه اي سرنوشت ساز از تاريخ ايران ،مردانه براي حفظ تماميت ارضي وطن و دفاع از عزت  هم وطنان خود و دين خدا و امانت اولياي حق مردانه ايستادند و جاودانه شدند .

شهيد غلامرضا کاتوزيان نيز ، چون قطره اي از درياي بيکران شهيدان اين سرزمين ، و مانند دوستان شهيدش در گردان هميشه پيروز کميل و به روايت همرزمانش ، نشانه اي است بر صدق گفتار و کردار مردان اين ديار و الگويي است در ارادت و اخلاص به خداوند متعال و راه خدا و عشق به خدا .

فرزند شهيد کاتوزيان مهمترين درس از زندگي اين شهيد و همه شهداي اين شهر و اين سرزمين را ايثار و گذشت نام برد و افزود : امروز به مدد آن ايثار ها و گذشت ها و مردانگي ها ي شهيدان  و علم عالمان و تدبير حاکمان اين سرزمين ، کشوري يکپارچه داريم که از برکات عدالت اسلامي ، بهره مي برد و عمده ي شهرها و روستاها به همت مردم و مسئولين خود راه پيشرفت و تعالي و رفاه را مي پيمايند .



منبع : نی ریزان


نام:
ایمیل:
* نظر: