کد خبر: ۷۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از زبان افرادی که روزی از شخصیت‌های تأثیرگذار انقلاب بودند، در این روزها کلام دشمنان شنیده می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، سید حسین ذوالانوار با اشاره به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نقش و جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: هجمه علیه نهادهای نظارتی و ارکان برگزاری انتخابات در ایامی که کمتر از سه هفته به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده، تنها آب ریختن به آسیاب دشمنان قسم‌خورده انقلاب است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که یک روز ازجمله شخصیت‌های تأثیرگذار و همراه با آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند، باید در این روزها با خود تأمل کنند و ببینند چه شده که کلام دشمنان از زبان آن‌ها جاری می‌شود.

ذوالانوار همچنین تصریح کرد: اهمیت ورود به مجالس خبرگان رهبری و یا شورای اسلامی، بسیار فراتر از آن است که شورای نگهبان بخواهد دراین‌باره، با اغماض و تسامح برخورد کند و برای خوش‌آمد و یا همراهی برخی جریانات سیاسی، نااهلان را تایید کرده و به آن‌ها اجازه ورود به نهادهای حساس و تصمیم‌ساز نظام را بدهد.

وی در ادامه گفت: هر شخص و یا جریان سیاسی، اگر نسبت به رد و یا عدم احراز صلاحیت افراد درصحنه انتخابات اعتراض دارد، باید این اعتراض را به‌صورت قانونی و منطقی مطرح کرده و از ایجاد التهاب در فضای سیاسی کشور خودداری کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فتنه‌های سال‌های اخیر نیز گفت: نباید فراموش کنیم طی دو دهه گذشته، فتنه‌هایی که برای نظام اسلامی به وجود آمده و هزینه‌های گزافی را بر گرده آحاد ملت تحمیل کرده، همگی براثر تمرد از قانون بوده است.

ذوالانوار در پایان خاطرنشان کرد: اگر خواهان پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون و برقراری آرامش هستیم، همگی باید در برابر قانون و نهادهای قانونی سر تعظیم فرود آورده و آن را فصل‌الخطاب بدانیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: