آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: راهیان نور حج معرفتی و بصیرتی دانشجویان انقلابی و نسل جوان انقلاب است.

اسماعیل قزل سفلی در کارگاه آموزشی خادمین شهدا و مدیران کاروان های دانشجویی راهیان نور استان فارس اظهار داشت: در رشد و تعالی معنوی سه نکته دارای اهمیت است که باید به آن ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه برخی اوقات زمان در رشد و تعالی معنوی اثرگذار است افزود: ماه مبارک رمضان، روز جمعه، ایام مذهبی و دینی و... از جمله این روزها است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه برخی اوقات مکان نقش بی نظیری در رشد معنویت دارد اضافه کرد: مشاهد مشرفه، بقاع متبرکه، حرم مطهر ائمه معصومین و.. از جمله این مکان ها است.

قزل سفلی ادامه داد: برخی اوقات حالاتی مثل قنوت، سجده و... موجب رشد معنوی در انسان می شود.

وی با با اشاره به اهمیت راهیان نور، این حرکت را ضامن بقای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: راهیان نور به برکت خون پاک شهید و ادعیه خالصانه ای که شهدا در ان محل و مکان داشتند، این سه عنصر مکان، زمان و حالت معنوی را دارد و موجب رشد معنویت در انسان می شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه حرکت فرهنگی راهیان نور ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است، از آن به عنوان رویش های انقلاب نام برد و تصریح کرد: راهیان نور حج معرفتی و بصیرتی دانشجویان انقلابی است.

قزل سفلی، راهیان نور را فرصتی برای خودسازی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ایران اسلامی و جوانان این مرزو بوم با راهیان نور در مقابل هجمه ها واکسینه می شوند.

وی با بیان اینکه راهیان نور فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و بستر فرهنگی با نگاه انقلابی را تامین می کند افزود: راهیان نور حج معرفتی و بصیرتی نسل جوان انقلاب است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، عمل و نیت خالصانه، برخورداری از عمق فکری و معنوی را از ویژگی های مدیران کاروان های راهیان نور عنوان و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شود و یکی از بسترهای آن راهیان نور است.

قزل سفلی فراموشی و تحریف را دوخطر بزرگ برای انقلاب اسلامی برشمرد که منجر به انحراف انقلاب نیز می شود و گفت: تحریف و فراموشی دفاع مقدس زمینه انحراف انقلاب را فراهم می کند از این رو باید این گنجینه را حفظ کرد و اجازه ندهیم که به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: