یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹
اولین یادواره آبروی محله مشکان
اولین یادواره آبروی محله،افتخار کوچه ها در مشکان برگزار گردید.

به گزارش تنویراولین یادواره آبروی محله مشکان با حضور فرمانده سپاه ناحیه نی ریز ،پاسداران،امام جمعه محترم مشکان،خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر و جمع کثیری از مردم ولایتمدار مشکان برگزار گردید.

دراین مراسم برادر افتخاری فرمانده حوزه شهید معصومی با بیان سخنانی درباره این مراسم و شهید سید عبدالرسول معصومی و شهید سید جواد معصومی برنامه را شروع و در ادامه یکی از خواهران بسیجی به قرائت دلنوشته ای در مورد شهیدان پرداختند.

حاج آقا سیادت امام جمعه محترم مشکان نیز در این مراسم ضمن تشکر از تمامی کسانی که در اجرای این مراسم نقش داشتند گفت : همه مردم مدیون شهدا و خانواده های این عزیزان هستند.و هیچ چیز با ارزش تر ازشهادت عزیزان این خانواده ها و صبر این عزیزان نخواهد بود.

در ادامه سرهنگ توکل فرمانده سپاه ناحیه نی ریز گفت: اگر امروز اقتدار و صلابت نظام را به نظاره می‌نشینیم و با افتخار از کشور و میهن خود سخن به میان می‌آوریم و ابرقدرت‌ها را در مقابل خواست و اراده ملت خود به زانو در می‌آوریم همه به برکت خون شهدا و ایثارگرانی است که با گذشت از جان آن را تقدیم ملت ولایتمدار خود کرده‌اند

ایشان با یادآوری بزرگواری ها و نقش موثر شهید سید عبدالرسول معصومی درزمان دفاع مقدس گفت: کسانی که این چنین جان و وجود خود را فدای کشور و انقلاب کردند بدون هیچ چشم داشتی و فقط برای خشنودی خدا و امامشان قدم در این راه نهادند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه‌ وجودی کشور ما هستند و تا زمانی که راه و آرمان و هدف آن در این کشور زنده است هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست چشم طمعی به این نظام و انقلاب داشته باشد.

سرهنگ توکل در پایان گفت: در طول تاریخ جدال حق و باطل وجود داشت و در دوران دفاع مقدس، شهدا با تشخیص صحیح، راه حق را از باطل برگزیدند و با تقدیم جان از آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند خود دفاع کردند و تشخیص حق از باطل وظیفه‌ای است که امروز ما با درایت و هوشیاری و بصیرت باید آن را برگزینیم و در مسیر صحیح خود به کار گیریم.

























نام:
ایمیل:
* نظر: