کد خبر: ۷۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
بسیج اساتید فارس به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن و حضور در راهپیمایی این روز بزرگ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس،بسیج اساتید فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیانیه ای با تبریک این روز بزرگ از ملت بزرگ ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و هشت بهار از طلوع فجر انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز غریو فریاد الله اکبر آزادمردان و شیرزنانی که دل در گرو مسیحای زمان، خمینی کبیر(ره) و دست در دست هم، طومار استعمار و استبداد طاغوتیان را در هم پیچیدند از میان اوراقتاریخ به گوش می رسد.


22 بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست. 22 بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملتهای رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود.

اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و انقلابي ايران، پس از استقرار نظام جمهوري اسلامي همواره با درك تهديدات و كينه توزي­هاي دشمنان ، با حضور آگاهانه و هوشيارانه در صحنه، بر پويايي و زنده بودن انقلاب و آرمانها و ارزش هاي آن تاكيد و تصويري زيبا و عبرت آميز را در معرض قضاوت جوامع و ملل جوياي آزادي و استقلال قرار داده است.

در 22 بهمن 57 رویای دلپذیر عزت و آزادگی به یمن رایحه حضور تعبیرگر بزرگ رویاهای شیرین با نیک ترین طالع، به واقعیت پیوست و نحسی سال ها استبداد و استعمار از میان رفت. این روز فرصتی است تا ملت ایران با آرمان های شهدا و راه نورانی انقلاب که همان راه اسلام و قرآن است تجدید عهد کنند و بر پیمان خود بر وفاداری به امام راحل و عزم راسخ خود در پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) تاکید ورزند.

امروز که کینه توزی دشمنان و زخم خوردگان از انقلاب اسلامی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله الطاهرین و فرزندان مظلومش تجلی یافته و غده چرکین داعش و هم پالگی هایش خون فرزندان و رهپویان حضرتش را مباح می شمرند، بر ماست تا هرچه پرانگیزهتر و مصمم تر، مهیای آفرینش حماسه ای دیگر در پیشگاه جهانیان شویم و امید دشمنان و عنادجویان را ناامید نماییم.


خانوداده بزرگ اساتید بسیجی، نخبگان، فرهیختگان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان فارس با حضور در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن ماه 94 بار ديگر اين پيام محوري را به جهانيان عرضه خواهد داشت كه هرگز بر سر استقلال و آزادي خود معامله نكرده و با اتكا به قدرت لايزال خداوندي و اتكا به روحيه خود باوري و برخورداري از نسل خلاق و جوانان برومند ، در سير پيشرفت و تعالي در برابر زياده خواهي و عربده كشي هاي نظام سلطه ترديدي بخود راه نداده و با وجود تبليغات و عمليات رواني رسانه هاي امپرياليستي و صهيونيستي ، ذره اي از حقوق خود و حضور غرور آفرين در عرصه هاي مختلف نیاز انقلاب اسلامی، صرف نظر نخواهد كرد و از همه امت واحد و یکپارچه بویژه دانشگاهیان عزیز دعوت می­نماید تا شکوه بصیرت، استکبار ستیزی، استقلال و ایمان خود را در روز 22 بهمن به جهانیان ابراز دارند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همچنان تحت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت الگوی بیداری بخش در عالم باشند.

انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: