کد خبر: ۷۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
سرهنگ حسینی:
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در مراسم پیشکسوتان جهاد شهادت این ناحیه که به مناسبت جشن سی و هفت سالگی پیروزی انقلاب برگزار شده بود بیان داشت: تاریخ نشان داده است اگر مقابل برنامه و نقشه های دشمن یک قدم عقب نشینی کنیم باعث جلو آمدن چند قدمی دشمن خواهد شد.
وی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر گفت: همه باید در آگاهی بخشی و عمل به فرمان ولایت دقت داشته باشیم و به هرکس و لیستی نباید اعتماد کنیم و  باید در عرصه انتخابات7اسفند که بسیار حساس می باشد و دشمن برنامه ریزی نموده خیلی مراقبت نمود و توصیه های رهبر معظم انقلاب در خطر نفوذ عناصر دشمن را جدی بگیریم.
وی تصریح کرد:  همه باید تلاش کنیم و در واقع بگردیم و افراد اصلح را پیدا کنیم با مطالعه و از افراد مطمئن مشورت بگیریم تا خدای نکرده غفلت نکنیم به کسانی رای دهیم کهدردی از کشور دوا نمی کند و کسانی که کشور را به دشمن می فروشد و امانت دار خوبی برای مردم نیستند  و باید همت گماشت تا افراد سالم   در مجلس قرار بگیرندو انتخاب افراد اصلح حق عمومی همه مردم می باشد.
وی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با دست اندرکاران انتخابات اشاره نمود و گفت: با توجه به فرمایشات رهبری معظم در دیدار با مجریان انتخابات آینده تمکین به قانون، رعایت قانون، اهانت نکردن به نهادهای قانونی ،ندادن وعده های غیر عملی به مردم و برخورد صادقانه با مردم از شرایط کاندیدهای محترم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می باشد.  
بحث عدم اعتماد به دشمن به خودش اجازه می دهد که بدون اجازه وارد برخی از حریم کشورها می شوند و این پیام دارد و این که ما از همه مرزهایمان دفاع می کنند و مقام معظم رهبری فرمودنند مسئولین سیاسی هم باید از مرزهای سیاسی به همین خوبی دفاع کرد
و در پایان خطاب به پیشکسوتان جهاد شهادت خاطر نشان کرد: الان وقت غفلت و در خواب ماندن نیست و پیشکسوتان باید با تجربه ای که در مقابل استکبار و نامردان تاریخ دارند برای آگاهی مردم و این که نظام در مشکل قرار نگیرد باید تلاش و استقامت کرد و بیداری و هوشیاری مردم در مقابل برنامه های دشمن توجه داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر: