آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا گفت: نسل چهارم انقلاب همچون نسل اولی ها بدون هیچ چشمداشتی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

محمد سلیمانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا با بررسی جوانان صدر انقلاب ونسل چهارم انقلاب اسلامی بیان کرد: همانگونه که رهبر  معظم انقلاب هم در گفتار خود بدان اشاره نمودند جوانان کنونی اگر بیشتر از جوانان ابتدای انقلاب نباشند کمتر از آن نیز نیستند، نسل چهارم انقلاب همچون نسل قبل بدون هیچ چشمداشتی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.


وی با اشاره به نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: همانگونه که در تاریخ انقلاب بارها وبارها مشاهده کردیم پیش قراولان مبارزه با حوادث وجریان های نفوذی دانشجویان بوده اند ، اکنون نیز همچون گذشته با تحلیل درست از فضای کنونی جامعه می توان در حفظ دستاوردهای این انقلاب پیش قدم بود.


این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به تفاوت های فضای پس از انقلاب از نظر علمی و سیاسی با دستاوردهای قبل از انقلاب افزود: به تعبیر همان شعر میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است، قبل از انقلاب حکومت شاهنشاهی با آن همه عظمت قانونی همچون کاپیتالاسیون را پذیرفت که کمتر کشوری زیر بار آن می رفت و با این حرکت علاوه بر استقلال و آزادی حتی عزت کشور را به زیر سوال بردند.


وی بیان کرد:۲۲ بهمن از ابتدای انقلاب این نکته را به جهانیان نشان داد که رای مردم به استقلال ،آزادی وعزت جز لاینفک اسلام خواهی وآزادی طلبی ملت اسلامی است.


سلیمانی در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال نه به جریان انحرافی ومزدوران داخلی است که سعی در استحاله جمهوری اسلامی  وخارج نمودن این نظام از مسیر اصلی وهندسه خودرا دارند،اما ملت ما نشان خواهند داد که استکبار ستیزی در خون آنهابوده وعضو جدانشدنی از آنهاست.

نام:
ایمیل:
* نظر: