کد خبر: ۷۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس :
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، خطاب به دولت مردان امریکا،اسراییل ،انگلیس، جبهه استکبار و زاویه داران به نظام و انقلاب گفت: جوانان امروز از جوان های سال 57 در حفظ دین و انقلاب مصمم ترند.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، سروان حسین روزبهی گفت:استکبار و ایادی آنان بدانند تا زمانی که جبهه استکبار دست از کشتار مردم بی گناه و مسلمانان برندارد همیشه مورد نفرت جوانان و مردم عزیز  جمهوری اسلامی ایران  خواهند بود و شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس سرلوحه زندگیشان است.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در ادامه بیان داشت: البته هیچ گاه جبهه استکبار دست از کشتار مردم بی گناه بر نخواهد داشت چرا که در مقابل جبهه حق باید یک جبهه باطل وجود داشته باشد و این مساله برای مسلمانان و شیعیان جهان امری واضح و مبرهن است.
سروان حسین روزبهی در ادامه افزود: دولت مردان امریکا و سران پلیدشان بدانند که جوانان امروز جمهوری اسلامی ایران از جوان های سال 57 در جهت حفظ دین و انقلاب مصمم تر و محکم تر هستند و در مقابل جبهه استکبار تا  لحظه جان دادن وآخرین قطره خون خود ایستادگی می کنند چرا که ائمه معصومین ما و یاران باوفایشان در راه خدا و حفظ دین تا آخرین قطره خونشان ایستادگی کردند.
وی، نسبت  به  تحولات اخیر رسانه های غربی در خصوص تبلیغ اسلام آمریکایی و حرکت مسخره اوباما و رفتن به مسجد را در حالی که کفش های خود را بیرون می آورد، به مثابه نقش معاویه خواند و گفت: مردم زمان معاویه اگر چه افرادی ساده لوح و به دنبال پول و ثروت بودند که هرلحظه و آن فریب معاویه را می خوردند و تطمیع امر او می شدند اما امروز مردم هوشیار شده و می بینند که این حرکت وقیحانه اوباما به دنبال فریب افکار عمومی است.

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، اذعان داشت: امروز افکار عمومی تغییر چهره اوباما که با ماسک و هویت معاویه وارد شده را متوجه شدند و به یقین قلبی رسیده اند که کسی که دست به جنایات سنگین مسلمان کشی  زده و گرو ههای القاعده، داعش و بوکوحرام را به وجود آورده و تجهیز سلاح و مهمات این گروههای تکفیری را  برعهده دارد نفرت و انزجار اذهان و افکار عمومی را نسبت به خود روز به روز زیادتر می کند.
روزبهی، ادامه داد و گفت: اوباما به دنبال اسلام امریکایی است اسلامی که با اسلام ناب محمدی(ص) در نقطه مقابل آن قرار دارد و مسلمان کشی، شیعه کشی و اختلاف بین برادران شیعه و سنی از ابزار و شاخصه های اسلام امریکایی است.
زاویه داران با نظام و انقلاب خود را با خط ولایت همسو کنند
وی افزود: کسانی که سر سفره انقلاب بودند و نان و نمک این انقلاب را خوردند الان آبشخور سران کشورهایی شده اند که مسلمان کشی راه انداخته اند و  در مقابل این مسلمان کشی سکوت می کنند
روزبهی، گفت: زاویه داران با نظام و انقلاب خود را با خط ولایت همسو کنند و الا توسط همین جوانان و مردم برای همیشه کنار گذاشته می شوند و به انزوا خواهند رفت.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس،  ضمن تحسین به بصیرت مردم و جوانان خاطرنشان شد: در این برهه از زمان که جنگ نرم علیه اسلام شروع شده وظیفه هر مسلمانی است که در جهت حفظ اسلام و گسترش آن در اقصی نقاط جهان تا آخرین قطره خون خود تلاش مضاعف داشته باشند و از جان و مال و علم خود در این راه دریغ نکنند.
روزبهی، خطاب به روحانیون جوان، مبلغین فرهنگی، گفت : امروز دنیا تشنه اسلام ناب محمدی(ص) است و باید در جهت تربیت نیروهای مستعد و توانمند علمی و دینی در راه گسترش اسلام ناب محمدی (ص) در اقصی نقاط جهان تلاش مضاعف داشته باشیم.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، خاطر نشان شد: اگر امروز  روحانیون، مبلغین و جوانانی که در حوزه های دینی دستی بر آتش دارند کوتاهی کنند مدیون اسلام اند چراکه دشمن با ورود به این عرصه و معرفی اسلام کاذب و اسلام آمریکایی در صدد است تا اسلام ناب محمدی(ص)  را به زعم باطل خود به انزوا بکشاند.
روزبهی، در پایان ضمن تشکر از عموم مردم در راهپیمایی 22 بهمن94 و حضور گسترده آنان گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر حضور همیشگی مردم در راهپیمایی باعث شد تا مردم با حضور میلیونی خود و سر دادن شعارهای انقلابی و استکبار ستیزی  افکار عمومی جهان را در گسترش بیداری اسلامی آگاه تر و آماده تر نمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: