یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
در بهار آزادی جای شهدا خالی
سردار سرلشگر شهید همدانی، دلاور مرد عرصه نبرد با دشمنان انقلاب، سال گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرد.
در بهار آزادی جای شهدا خالی

بهار سی و هفتمین سال انقلاب اسلامی را به شهیدانی که جان خود را فدای اسلام نمودند و به مادران و پدران بزرگوارشان و به تمامی خانواده های شهدا و ملت بزرگ ایران که حافظ راه شهیدان می باشند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
آری، گرچه به ظاهر جای شهدا در میان ما خالی است، اما، بهار آزادی که ارمغان فداکاری آن شهیدان بزرگ است، حاکی از آن است که ارواح بلند پرواز شهیدان، همچنان در فضای جامعه ما در پرواز اند و با بال گشودن آنان بر فضای جامعه، عطر و نسیم بهاری برای ما دل انگیزتر و شورآفرین تر می شود.
شهیدان، در میان ما حضور واقعی دارند و نظاره گر اعمال ما می باشند. آنان می نگرند که ما چگونه از خون بهای شهدا، یعنی انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع و حمایت می کنیم؟در برابر توطئه های رنگارنگ، از سبز تا سیاه، چگونه واکنش نشان می دهیم؟ دربیعت و پیمانمان با امام شهیدان، خمینی بزرگ (ره)و خلف صالح او، مصداق کامل ولایت فقیه و رهبر آگاه و شجاع، حضرت آیه الله العظمی خامنه ای، استوار مانده ایم؟
آری، ملت سرفراز ایران، در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان و مزدورانشان، سربلند و استوار ایستاده و مردانه پاسخ نامردان روزگار را می دهند و پوزه استکبار جهانی و دنباله های داخلیشان را به خاک ذلت می مالند.
به روان پاک شهیدان، درود می فرستیم و از آنان می خواهیم که در شرایط سخت فتنه، الهام بخش و هدایتگر ما بوده و به درگاه الهی،شفیع ما باشند.

این سرباز دیرین ولایت و مجاهد خستگی ناپذیر 22 بهمن 93 به همراه همسر و نوه اش دوشادوش مردم ولایت مدار ایران به صحنه آمد.

 یادشان گرامی و راهشان پاینده باد.

نام:
ایمیل:
* نظر: