گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۷۸۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
شورای همفکری حوزه بسیج دانش آموزی فراشبند در خصوص 22 بهمن بیانیه صادر نمود که متن این بیانیه به شرح زیر می باشد..
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فراشبندشورای همفکری حوزه بسیج دانش آموزی فراشبند در خصوص 22 بهمن بیانیه صادر نمود که متن این بیانیه به شرح زیر می باشد..

بسمه تعالی

درود و سلام خدا به ارواح طیبه شهدا، شهدای مدافع حرم و امام شهداء. درود و سلام خدا بر یگانه منجی عالم بشریت امام زمان و نائب بر حقش امام خامنه ای(مد ظله عالی). درود و سلام خدا بر ملت غیور و شجاع ایران اسلامی.

ملت غیور و شجاع و ولایتمدار ایران در 22 بهمن 57، به ندای ولی فقیه زمان لبیک گفته و در قیامی که رنگ و بو و ماهیت عاشورایی داشت، بساط ظلم و جور و کاخ های پوشالی استکبار را در هم پیچید. استکباری که در خیال خام خود رویای سکولاریزه کردن جهان را در سر می پرواند، به یک باره فرزندی از سلاله ی حضرت زهرا(س) با مردمی الهام گرفته از آموزه های ناب محمدی(ص) و با چراغ بصیرت و شجاعت و غیرت ملی-انقلابی خویش، هیمنه ی استکبار جهانی را در هم شکستند و کاخ آمال و آرزوهای شیطانی آنها را فرو ریختند و یوم الله 22 بهمن برای همیشه ماندگار شد. پس بر ملت شریف و عزیز ماست که این ایام الله را که هدیه هایی از عالم غیب ربوبی است، با جان و دل حفظ و نگهداری کنند. مبادا که از یادمان برود که چه بوده ایم، چه شده ایم و اینک در کجائیم. مبادا خون هایی که به پای این نظام ریخته شده پایمال گردد. مبادا منفعت های شخصی باعث تحریف راه و روش و سخنان امام شود، مبادا غرض ورزی های شخصی و بچه گانه، اختلاف و دو دستگی به وجود آورد چرا که این اختلاف و این تنش ها و این سخنرانی های برخی آقایان ، مایه ی خرسندی دشمن است و حاصلی جز تنش، التهاب و سلب آرامش روانی مردم ندارد.

لذا بار دیگر اقیانوس بی کران و پر تلاطم ملت رشید، وفادار و انقلابی ایران اسلامی در آستانه ی انتخابات حساس و مهم هفتم اسفند، با به نمایش گذاشتن همبستگی و وحدت بی نظیر خود، نقشه شوم دشمنان، بدخواهان و عوامل نفوذ را نقش بر آب خواهند کرد. و با چشمانی باز و عمارگونه ضمن تجدید بیعت با امام و آرمان های انقلاب، با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیـل، مرگ بر ضد ولایت فقیـه، مشت محکمی می زنند بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، بر دهان تکفیری ها و وهابی ها، بر دهان کسانی که خیال خام شورایی شدن رهبری را در سر می پرورانند و بازیچه ی دست دشمن شده اند، بر دهان کسانی که برچسب متحجّر و افراطی به جوانان با بصیرت ما می زنند، بر دهان کسانی که شورای نگهبان را می کوبندو دایه ی عزیزتر از مادر برای بیت امام شده اند و شورای نگهبان را به دور زدن قانون فرا می خوانند.

در پایان ما دانش آموزان شورای همفکری فراشبند از مردم شهرمان بخاطر حماسه ای که در تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم، آفریدند تقدیر و تشکر می کنیم و از شما مردم عزیز می خواهیم یک بار دیگربا حضور گسترده خویش ، در راهپیمایی 22 بهمن به ندای رهبرمان لبیک گفته و مهر ابطال بر دهان استکبار و یاوه گویان می زنیم .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
09:06 - 1394/11/24
0
1
احسنت
نام:
ایمیل:
* نظر: