یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
به همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده
جلسات نهضت روشنگری در واحدهای مقاومت بسیج پیشگام خواهران و برادران نی ریز با موضوع استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی توسط فرمانده بسیج دانش آموزی نی ریز برگزار گردید.

به گزارش تنویر،جلسات نهضت روشنگری در واحدهای مقاومت بسیج پیشگام خواهران و برادران نی ریز با موضوع استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی توسط فرمانده بسیج دانش آموزی نی ریز برگزار گردید.

فرمانده حوزه شهید فهمیده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد، اظهار داشت: این روزها دشمن سعی دارد با طرح سوال‌هایی فکر نسل جوان را منحرف کند.

وی افزود : یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب این است که شعار نه شرقی و نه غربی محقق شده و اکنون هیچ کشوری جلوی ایران نمی تواند قد علم کند.

سید محمد حسین فقیه با بیان اینکه آمریکا بعد از ناامیدی از گزینه نظامی در جبهه فرهنگی و اقتصادی به جنگ ایران آمده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها بخیال خود می‌خواهند غیرت و تعصب را از مردم ایران بگیرند، ولی خوشبختانه مردم ما آگاه و بیدارند.

وی گفت: آمریکا از جنگ مرزها به جنگ مغزها روی آورده که نخستین حربه دور کردن کردن مردم این کشور از الگو قرار دادن زندگی اهل بیت(ع) است.

وی اظهار داشت : بعد از تهاجم فرهنگی، اقتصاد،اولویت این کشور برای تسلیم کردن ایران است که اجرای اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه برای دفاع است و سبک زندگی ایرانی-اسلامی که اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی عملی می‌کند، باید مدنظر خانواده‌ها قرار گیرد.

در این جلسات که به صورت پرسش و پاسخ بود طبق دستورالعمل سازمان بسیج دانش آموزی کل کشور موارد و راهکارهای اقتصاد مقاومتی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب برای دانش آموزان ارائه گردید.











نام:
ایمیل:
* نظر: