آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
حاشیه های اولین نشست پاتوق مطالبه گری در کازرون؛
پاتوق مطالبه گری دانشجویی با حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون و سایت‌های خبری کازرون برگزار شد.

میهمانان این نشست آقایان حسن فراست و مجید شیخیان دو کاندید محترم دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کازرون بودند.

 

حسن فراست  ،  که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار بود در جمع دانشجویان و فعالان رسانه ای کازرون حضور یابد در تماس تلفنی اعلام کرد که به احتمال زیاد در عرصه رقابت در انتخابات ادامه مسیر ندهد و کنار رود.

 

سخنان حاشیه ای شیخیان را می توان به جملات ذیل اشاره کرد:

دیپلماسی ظریف را بیشتر می پسندم/ در دولت نهم طعم خدمت به مردم را بیشتر از دروان دیگر مدیریتم چشیدم/به هیچ وجه از دور رقابت خارج نخواهد شد چرا که هیچ کدام از کاندیدهای حاضر در صحنه به اندازه حتی نصف ایشان ، تجربه و اطلاعات کافی در زمینه مدیریت کلان را ندارند / حاضرم در یک جلسه دیگر در جمع شما حاضر شوم/لاریجانی را دارای شخصیت مبهم می دانم/یک خانه و یکصد میلیون سرمایه دارم

پاتوق مطالبه گری- مجید شیخیان

گفتنی است سلسله نشستهای پاتوق مطالبه گری با موضوع انتخابات و با حضور نمایندگان تشکلهای دانشجویی و برخی از فعالان رسانه ای کازرون برگزار می گردد که در این  نشستها پرسشهایی از سوی نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون و برخی از فعالان رسانه ای مطرح و کاندیداهای محترم پاسخ می دهند.

 

این نشستها در سرار کشور در حال برگزاری است و برخی از کاندیداها از ترس مواجهه با مطالبات و پرسشهای دانشجویی در این جلسات حاضر نمی شوند.

 

لازم به ذکر است با آغاز تبلیغات انتخاباتی مشروح سخنان کاندیداهای محترم حاضر در نشستها منتشر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: