شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۶:۴۶
کد خبر: ۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
سرگرداحمدی:
همزمان با خجسته سالروز میلاد عقیله بنی هاشم،حضرت زینب(س) و روز پرستار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با حضور در بیمارستان شهدای این شهرستان و اهدای شاخه گل از زحمات پرستاران این مرکز بهداشتی و درمانی تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان، صبح امروز با حضور در مراسم جشن روز پرستار که در سالن اجتماعات بیمارستان  شهدای سروستان برگزار شده بود،ضمن تبریک سالروز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) به بیان برخی ویژگی های آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: "پرستاری" بصیرت عمیق، شجاعت و صبر زینبی(س) می خواهد و این سه ویژگی از جمله شاخصه های مهم  هنر پرستاری است.

سرگرد احمدی در ادامه این مطلب افزود: حضرت زینب(س) بعد از مادر گرامی اش حضرت صدیقه طاهره(س)، الگویی جامع برای همه زنان و دختران ما و به ویژه جامعه فداکار پرستاری می باشد و الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار در مسیر زندگی یک افتخار و  منجر به سعادت دنیوی و اخروی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی شهرستان سروستان در مراسم راهپیمایی یوم الله  22 بهمن امسال گفت: به لطف خدا مردم ولایتمدار و انقلابی سروستان با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات هفتم اسفند ماه، برگ زرین دیگری بر افتخارات خویش خواهند افزود: و به ندای رهبر فرزانه انقلاب،حضرت آیت الله خامنه ای لبیک خواهند گفت.

وی با اشاره به برخی شاخصه های نماینده اصلح از دیدگاه گفتمان انقلاب اسلامی افزود: ملاک ما برای انتخاب نماینده در دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی؛ ایمان، اخلاص، ولایتمداری و انقلابی بودن می باشد که در نهایت منجر به انتخاب افراد اصلح و ان شاءالله تشکیل دو مجلس انقلابی و مقتدر خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در پایان این مراسم با حضور در بخش های مختلف بیمارستان شهدای سروستان با اهدای شاخه گل از پرستاران این مرکز بهداشتی و درمانی تقدیر کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر: