کد خبر: ۷۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، درجلسه سیاسی کارکنان سپاه عشایر فارس که در حسینیه حضرت موسی ابن جعفر (ع) به همت واحد سیاسی برگزار شد گفت: اگر دشمن از نام شخصی بدنش به لرزه افتاد آن شخص به درد مجلسین می خورد.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، در این آیین گفت: هر حرکتی که بخواهد به هدف برسد باید 5 عنصرمبدا، مسیر، وسیله، راهنما و مقصد داشته باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه به نقش رهبر جامعه اشاره کرد و بیان داشت: راهنمامهمترین عنصر برای رسیدن به هدف است که رهبر یک جامعه نیز به مثابه همان راهنماست که اگر راه و مسیر را گم کند افراد دنباله رو را به هدف و مقصد نمی رساند.
حجت الاسلام علیزاده، با توجه به نقش دشمن در جریان نفوذ مبنی بر این که اگر بخواهد طایفه و قبیله ای را از بین ببرد،گفت: دشمن در ابتدا اصول را از آن قوم و قبیله می گیرد و فرع را جایگزین آن می کند و به دنبال آن افراد نالایق را به جلو می اندازد و افراد با فضیلت را کنار می زند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، گفت: افرادی که توسط دشمن از آن ها تعریف و تمجید می شود صلاحیت ورود به مجلسین را ندارند در مقابل آن اگر افرادی باشند که دشمن از نام آن ها  بدنش به لرزه افتاد آن شخص به درد مجلسین می خورد و صلاحیت ورود به مجلسین را دارد.
 حجت الاسلام علیزاده، در ادامه، ضمن برشمردن شاخصه های کاندیدای اصلح  گفت:  باید کسانی به مجلسین بروند که تعبد، تقید و تخصص داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: