آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون طی بیانیه‌ای، خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران شهرداری این شهرستان شد.

در پی عدم پرداخت شش ماه از حقوق کارگران شهرداری کازرون، شورای تبیین مواضع این شهرستان طی بیانیه ای خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی این گروه از شهروندان شد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


از آنجا که دین مبین اسلام تاکید فراوان بر حقوق کارگر دارد، زیبنده جامعه اسلامی نیست که هر ساله شاهد عدم پرداخت حقوق چندماهه کارگران شهرداری کازرون باشیم. متاسفانه این ضعف بزرگ که هم از عدم درآمد ثابت شهرداری و هم از ضعف مدیریتی در سال های گذشته ناشی شده، باعث شده است که شهرداری توان پرداخت قریب به شش ماه حقوق کارگران زحمتکش شهرداری کازرون را نداشته باشد.


لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان کازرون برآن شدیم با راه اندازی یک کمپین فرهنگی تبلیغی به تشویق همشهریان مهربان و دغدغه مند کازرون جهت پرداخت عوارض سالانه املاک، بپردازیم.


از همه مردم و مسئولان کازرونی می خواهیم خود را به جای کارگران زحمتکش شهرداری کازرون قرار دهند که نزدیک به شش ماه است که بدون درآمد و حقوق زندگی خود را در زیر فشارهای اقتصادی می گذرانند و تا کنون نیز خم بر ابرو نیاورده و شبانه روز در حال خدمت هستند.


همشهریان محترم! بیایید دست به دست هم دهیم و شهرداری را در پرداخت حقوق کارگران مظلوم و زحمتکش یاری برسانیم. باشد که لبخند شادی را بر سر سفره های خالیشان بر لبان فرزندانشان بنشانیم و در آخرین روزهای سال خود را از دعای این عزیزان محروم نسازیم.


از شهرداری کازرون می خواهیم با تشکیل کارگروه ها و اتاق فکر به دنبال منابع درآمدزای ثابت برای شهرداری کازرون باشند.


در پایان بسیج دانشجویی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با شهرداری کازرون جهت رفع مشکلات درآمدزایی اعلام می دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: