شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۷:۰۵
کد خبر: ۷۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
به مناسبت روز پرستار:
به مناسبت روز پرستار، جمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی مرکز بهداشت و درمان شهرستان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛ به مناسبت روز پرستار، جمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی مرکز بهداشت و درمان شهرستان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در داراب، در این دیدار ضمن تبریک روز پرستار به ایراد رهنمودهایی در ارتباط با خصوصیات پزشک و پرستاران بسیجی و امور درمانی پرداختند.

همچنين ايشان در خصوص آشنا نمودن مردم به شيوه زندگي سالم و آموزش جامعه براي يك زندگي توأم با سلامتي و نيز رعايت اخلاق پزشكي سخناني بيان نمودند .

در حاشیه این دیدار سرگرد پاسدار قاسم دهقانی مسئول کانون جامعه پزشکی سپاه ناحیه داراب ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به خبرنگار تنویر گفت: به منظور حضور موثر و سازمان یافته اعضاء جامعه پزشکی جهت احیاء، حفظ ، توسعه و دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمانهای والای حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبیین و ترویج و بالندگی فرهنگ و تفکر بسیجی ، بسیج جامعه پزشکی در ساختار حوزه سلامت شکل گرفته است و در راستای گسترش و اشاعه تفکر دینی و ایثار و شهادت و فرهنگ مقدس معنوی بسیج در جامعه پزشکی تلاش می نماید.

سرگرد دهقانی یادآور شد: تدوین ،حفظ و بهره برداری از تجربیات اعضاء جامعه پزشکی در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز یکی دیگر از اهداف این تشکل می باشد.

وی در پایان بسیج حوزه سلامت را در جهت گسترش و ارتقاء اخلاق پزشکی و ارائه الگوهای علمی و عملی در جامعه موثر دانستند و افزود: اعضاء بسیج جامعه پزشکی داراب که در جهت  تامین سلامتی مردم و تامین نیاز های اساسی شهرستان تلاش بی وقفه ای را دارند و جا دارد که از این قشر پرتلاش تقدیر و تشکر نمود.

جمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردندجمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردندجمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردندجمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردندجمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردندجمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردندجمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردندجمعی از پزشکان و پرستاران بسیجی با نماینده ولی فقیه در داراب دیدار کردند

انتهای متن/224224



نام:
ایمیل:
* نظر: