جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۳:۳۳
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۷۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
سردار نقدی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت شهید بهشتی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مسئله امروز انتخابات ما، مسئله نفوذ امریکا وانگلیس است؛ اگر هوشیار نباشیم آنها به درون مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ خواهند کرد و این خطر بسیار بزرگی است. مردم به کسانی رای بدهند که برخلاف میل و خواسته دشمن باشد.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع اعضای شورای حوزه های مقاومت و سرگروه ها و فرماندهان پایگاه های مقاومت ناحیه شهید بهشتی که در فرهنگسرای خانواده برگزار شد با قدردانی از تلاش بسیجیان برای اعتلای انقلاب اسلامی گفت: خدا به شما اجر دهد که البته اجر شما هم استقرار و بالندگی انقلاب اسلامی است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: به جرات می توان گفت تنها انقلابی که بعد از 37 سال پس از پیروزی می تواند بگوید تمام آنچه را که امام راحل و رهبر انقلاب فرموده اند می تواند بدون سانسور در معرض افکار عمومی قرار دهد؛ همین انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به اینکه هیچ نیازی نیست که حتی یک جمله از حرف های امام را کنار بگذاریم تصریح کرد: با عنایت الهی و هوشیاری مردم هیچ تعارضی میان تمام فرمایشات بنیانگذار انقلاب و مسیری که انقلاب رفته است وجود ندارد و این انقلاب صد در صد به ارزش های مورد نظر امام وفادار مانده است.


سردار نقدی به پیشرفت روز افزون تفکر انقلاب در میان ملت ها تاکید کرد و افزود: چند روز پیش رئیس مرکز اسلامی هوستون امریکا در مصاحبه ای می گفت در 20 سال گذشته ما در هوستون سه مرکز اسلامی داشتیم اما امروز 130 مرکز اسلامی در این شهر وجود دارد و این رشد اسلام در دنیا را نشان می دهد.


وی ادامه داد: جبهه استکبار به سردمداری امریکا از رشد پیشرفت اسلام هراس دارد و تمام توان خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی «اسلام ظلم ستیز» به کار بسته است.


وی با یادآوری شکست های پی درپی آمریکا برای مقابله و براندازی نظام مقدس جمهوی اسلامی، اظهار داشت: امریکا با تجهیز، پشتیبانی و هدایت گروه های قومی، گروه های ترورسیتی، کودتاهای مختلف به دنبال به آشوب کشیدن کشور و براندازی نظام بود که شکست خورد و پس از آن با هدایت و پشتیبانی صدام، 8 سال جنگ را به ملت ما تحمیل کرد. که این جنایت به شکست منتهی شد.


سردار نقدی افزود: پس از جنگ، امریکا با  تهاجم فرهنگی، جنگ رسانه ای و تحریم های اقتصادی و به انزوا کشیدن سیاسی در نظام جمهوری اسلامی اهداف خود را دنبال کرد که در همه عرصه ها نیز ناکام ماند.


جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج نفوذ را استراتژی نهایی امریکا برای مبارزه با جریان انقلاب اسلامی دانست و افزود: امریکا با ظاهری دوستانه برای فریب ملت ایران به هرکاری دست می زند. عید همین امسال رئیس جمهور امریکا در کاخ سفید سفره هفت سین پهن کرد و شعر فارسی خواند و در ماه مبارک رمضان بر سر سفره افطاری حاضر شد.


سردار نقدی افزود: امریکا ثابت کرده که جز زبان زور نمی فهمد و اینکه می بینید با ایران مذاکره می کند به خاطر قدرت و اعمال نفوذی است که انقلاب در جهان دارد. امروز دست بلند اسلام در دریای سرخ هشت ناو بزرگ آل سعود را غرق می کند این قدرت اسلام است که امریکا را متقاعد کرده با ایران مذاکره کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح نفوذ و تقسیم بندی آن به نفوذ جریانی و نفوذ فردی پرداخت و گفت: نفوذ یعنی اینکه دشمنی که در انتخابات های قبلی تمام تلاش های خود را برای عدم حضور مردم پای صندوق های رای می کرد و استراتژی تحریم انتخابات را در دستور کار قرار داده بود در انتخابات اخیر مردم را تشویق می کند تا پای صندوق های رای بیایند و به خواسته آنها رای بدهند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین دخالت آشکار انگلیس در روند انتخابات پیشرو را محکوم کرد و گفت: انگلیس می گوید به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید؛ مگر انقلاب کرده ایم که انگلیس مشخص کند به چه کسی رای بدهیم.


وی اظهار داشت: انگلیس دنبال مجلسی است که پای قراردادهای استعماری نفتی را امضاء کند. انگلیس دنبال مجلسی است که خام فروشی نفت و گاز را بپذیرد. انگلیس دنبال مجلسی است که حمایت ملت ایران از مستضعفین جهان را قطع کند. انگلیس دنبال مجلسی است که حاج قاسم سلیمانی را در تهران زمین گیر کند.


وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: مسئله امروز انتخابات ما، مسئله نفوذ امریکا وانگلیس است؛ اگر هوشیار نباشیم آنها به درون مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ خواهند کرد و این خطر بسیار بزرگی است. مردم به کسانی رای بدهند که برخلاف میل و خواسته دشمن باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: