کد خبر: ۷۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
دعوت بسیج اساتید فارس از اقشار مختلف مردم برای حضور حداکثری در انتخابات
مشارکت سیاسی مردم و حضور حداکثری ملت قهرمان ایران در انتخابات، لبیک به ندای رهبر فرزانة انقلاب اسلامی است و تحقق «همدلی و همزبانی» موردنظر آن رهبر حکیم در گرو این حضور خواهد بود. بدین ترتیب، عزت و عظمت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد و به یاری خدا، بار دیگر تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار و مزدوران نظام سلطه به خوابی پریشان و آشفته بدل خواهد گشت.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی با عرصة دیگری برای بیعت دوبارة مردم همیشه در صحنه با آرمان­های والای انقلاب همراه شده و آزمون دیگری برای اثبات وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیش است. مشارکت سیاسی مردم و حضور حداکثری ملت قهرمان ایران در انتخابات، لبیک به ندای رهبر فرزانة انقلاب اسلامی است و تحقق «همدلی و همزبانی» موردنظر آن رهبر حکیم در گرو این حضور خواهد بود. بدین ترتیب، عزت و عظمت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد و به یاری خدا، بار دیگر تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار و مزدوران نظام سلطه به خوابی پریشان و آشفته بدل خواهد گشت.

بر همگان آشکار است که دشمنان قسم خورده و ایادی آنها که در لباس دوست و خدمتگزار سعی در انحراف ملت قهرمان ایران از آرمان های انقلاب دارند، از هیچ حربه ای برای دلسردی مردم نسبت به نظام و تضعیف ایران اسلامی فروگذار نکرده و سعی دارند با ایجاد نفوذ در میان تصمیم گیران و تصمیم سازان نظام، اهداف شیطانی خود را پیاده سازند. از این رو، وظیفة شرعی و دینی تمام ملّت آزاده و سربلند ایران است که با شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه ، ارادة ملت ایران را برای رویارویی با نظام­های سلطه و ددمنشی آنها ثابت کنند. انشاالله، مردم شریف ایران با انتخابی آگاهانه و هوشمندانه، زمام امور دو مجلس تصمیم گیر و مهم شورای اسلامی و خبرگان را به نمایندگانی انقلابی، ولایتمدار، پرتلاش، متخصص، متعهد و دلسوز خواهند سپرد. اساتید دانشگاههای استان فارس نیز خود را برای شرکت پرشور در این میثاق پرشکوه، ملزم و متعهد می داند و از تمام مردم سرفراز، احزاب، گروه ها و اصناف برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت می­نماید.

سازمان بسیج اساتید استان فارس 6 اسفندماه 94

نام:
ایمیل:
* نظر: