آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
بناوی طایفه گرایی را سر لوحه کار برخی از نمایندگان دانست و معتقد بود از همین طریق انتخاب شده اند و به مجلس راه یافته اند.
پاتوق دانشجویی نشست ویزه ای برای نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس است و در این نشست دانشجویان و نخبگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های ممسنی و رستم رجل سیاسی را پای میز سوال می کشند. اولین نامزد محسن غلامی بود که به مهمانی دانشجویان جواب آری داد.

نوذر بناوی  نیز دومین مهمان این پاتوق دانشجویی بود و در جمع دانشجویان گفت:  من یک فرهنگی هستم و هم یک پزشک می باشم و می توانم در کمیسیون های پزشکی و یا فرهنگی عضو شوم اما هم اکنون ممسنی و رستم بیشتر در حوزه پزشکی و بهداشت نیاز به نماینده دارد تا مسائل و مشکلات این حوزه حل شود.

نوذر بناوی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس در پاتوق دانشجویی ممسنی

یکی از مهمترین سوالات دانشجویان در این نشست مربوط به هزینه های تبلیغاتی بود که بناوی را به واکنش وادار کرد و گفت: من اجازه ندادم افرادی به عنوان اسپانسر در اطرافم باشند. هزینه چندانی نکرده ام و تمام تبلیغات را با هزینه خود انجام داده ام.

 

این نامزد انتخاباتی در خصوص گرایش سیاسی خود نیز گفت:  من عضو حزب موتلفه هستم و خود را پشتیبان ولایت می دانم و آنچه که ولایت امر کند عملی خواهم کرد.

وی ادامه داد:  افرادی که در فتنه 88 آن جریان را به راه انداختن منافقین جدیدی بودند که با بی بصیرتی مجری بیگانگان و دشمنان شدند. افکار شورای رهبری نیز برگرفته شده از فتنه 88 است و این افکار از آنجا آغاز شد. به همین دلیل انتخابات خبرگان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

بناوی حضور و مشارکت مردم را در هر حوزه ای راه گشا می دانست و معتقد بود: حکومت ما یک حکومت مردم سالار دینی است و در تمام عرصه ها این مردم می باشند که تصمیم گیری می کنند. مسیر را باید هموارتر کرد تا حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی مهیا باشد در بحث اقتصادی نیز اینگونه است با حضور مردم و مشارکت مردم می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کرد.

او گفت: شهرستان ممسنی از نظر وضعیت اشتغال در شرایط مناسبی نیست و آمار بیکاری بسیار بالاست لذا نمایندگان باید به این امر توجه ویژه کنند.

 

دانشجویان نسبت به برخی از وعده های پوشالی نامزدها انتقاد داشتند که بناوی نیز با تایید این نکته گفت: پیگیری مشکلات و وعده دادن ها باید به اندازه جیب دولت باشد باید به اندازه ای که توان داریم وعده بدهیم.

وی افزود: البته مردم نیز باید برخی از نکات را رعایت کنند مثلا بیشتر تمایل به درخواست های شخصی از نماینده دارند اما کار عمومی اهمیت بالا تری دارد  و انتظار میرود مردم بیشتر درخواست کارهای عمومی داشته باشند.

 

 نوذر بناوی نامزد انتخابات مجلس ، طایفه گرایی را سر لوحه کار برخی از نمایندگان دانست و معتقد بود از همین طریق انتخاب شده اند و به مجلس راه یافته اند وی در تکمیل این مبحث گفت:  متاسفانه تفکر نمایندگان نیز بر اساس همین تفکر طایفه گرایی است
انتظار میرود فرا طایفه ای نگاه کنند و در مناطق مختلف پروژه های متنوعی را ایجاد کرد.

وی گفت: در صورت موفقیت در انتخابات به دنبال منع طایفه گرایی در حوزه های مختلف هستم  بویژه در بحث مدیریت که باید به سمت شایسته سالاری حرکت کرد. در بحث انتخاب مدیران نباید نگاه طایفه ای باشد مدیران ارشد شهرستان را باید با استفاده از افراد توانمند همه طوایف انتخاب کرد.

 

وی در خصوص رویکردش در سیاست خارجه نیز گفت: لازم است که در خط مقاومت حضور داشته باشیم وگرنه مجبور خواهیم بود در مرزهایی های ایران با تکفیری ها مبارزه کنیم. همچنین افزود: هر کشوری که حقوق کشورمان را بپذیرد دلیلی نیست که با آنها ارتباطمان را قطع کنیم. البته اسراییل خط قرمز است!
وی ادامه داد: در بحث اقتصادی و تجاری نیاز به تعامل با کشورهای جهان هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: