آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
پاتوق دانشجوی این بار با حضور سید یدالله حسینی برگزار شد تا وی پای صحبت ها و دیدگاه های دانشجویان بنشیند.
سید یدالله حسینی در پاتوق دانشجویی گفت: سوابق کار فرهنگی، دفاعی، اجرایی زیادس داشته ام  بنابراین  می تواند پیش نیاز خوبی برای ورود به عرصه سیاسی باشد. در صورت موفقیت در انتخابات، کمیسیونی باید برگزیده شود که همگام با نیاز مردم باشد و کمیسیون های مرتبط با تامین زیر ساخت ها انتخاب شود.

 

در ادامه ی پاتوق دانشجویی حسینی گفت: اگر رونق و توسعه در  همه ی جوانب جامعه بر اساس عدالت باشد باعث کاهش تورم و ایجاد اشتغال خواهد شد. هیچ اقتصاد مولد داخلی نداریم بنابراین بیشتر مردم توقع ایجاد اشتغال دارند. رونق اقتصادی ریشه در اقتصاد مقاومتی دارد. اگر به سمت توانایی داخلی و اقتصاد داخلی ورود کنیم می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی در خصوص رويكردش در سیاست خارجه گفت: سه اصل حکمت، مصلحت و عزت که مد نظر مقام معظم رهبری است باید چارچوب قرار گیرد. حال تاکتیک های رسیدن به آن فرق می کند و هر دولت برنامه ی خاصی دارد. به نظرم در این راه باید نسبت منظمی بین آن 3اصل برقرار کرد و میتوان بخشی از سیاست های دولت قبل و فعلی را استفاده کرد.

 

حسینی معتقد بود اقتصاد بومی و روستایی در حال نابودی است و بیان داشت:  در این شرایط شهرها به حاشیه نشینی سوق پیدا می کنند که باعث ایجاد مسائل اجتماعی فرهنگی و اقتصادی می شود. لذا باید به روستا توجه شود که هم میتواند در اشتغال و هم رفع مشکلات کارساز باشد.


حسینی افزود: طایفه گرایی مهمترین تهدید فرهنگی است و باید آن را از جامعه و مردم دور کرد.  برخی از این گفتمان دلالی می کنند. در این راه گروه های مرجع و نخبگان در نفع طایفه گرایی تلاش کنند آنقدر باید کار کرد که طایفه بر خوبی های ما سایه نیندازد.

 

یدالله حسینی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس بیان داشت: منافع عمومی باید سرلوحه کار نماینده باشد.
 برنامه ای به عنوان توسعه شهرستان پیش بینی کرده ام در این برنامه اولین گام،  همگرایی و همگامی است و ایجاد توازن مدیریتی در بین طوایف می باشد و به دنبال ارائه امکانات در تمام نقاط شهرستان هستیم.

وی شعار خود راهمگرایی اجتماعی،  عدالت اجتماعی و توسعه همه جانبه عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: